پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان راه همدلی با نیازمندان
پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان راه همدلی با نیازمندان

 فرگل صحاف،  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره بر پویش ضیافت همدلی اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات باعنایت به شرایط اقتصادی و محدودیت‌های ایجاد شده از بیماری کرونا بیش از پیش نیازمند همراهی خیرین بزرگوار جهت تامین بخشی از نیازهای مددجویان و معلولان هستیم.  وی افزود: به این […]

 فرگل صحاف،  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره بر پویش ضیافت همدلی اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات باعنایت به شرایط اقتصادی و محدودیت‌های ایجاد شده از بیماری کرونا بیش از پیش نیازمند همراهی خیرین بزرگوار جهت تامین بخشی از نیازهای مددجویان و معلولان هستیم. 

وی افزود: به این منظور با پویش ضیافت همدلی به استقبال رمضان رفته واز کلیه بزرگواران هم استانی برای تامین بسته‌های معیشتی کمک می‌طلبیم.

 مدیرکل بهزیستی استان متذکر شد: کمک‌ها می‌تواند درقالب واریز به حساب  مشارکت‌های مردمی، تهیه وتوزیع اقلام معیشتی، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی، دارویی، تامین هزینه‌های درمان و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج باشد. 

وی با بیان اینکه این پویش  از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود، افزود: شماره کارت برای کمک‌های خیرخواهانه ۶۰۳۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ است. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷