پهن شدن سفره‌های دل ابرهای زمستانی بر آسمان آذربایجان
پهن شدن سفره‌های دل ابرهای زمستانی بر آسمان آذربایجان

به گزارش قلم پرس از تبریز، از ساعات اولیه امروز در سومین روز از زمستان ۴۰۰ بارش برف زمستانی باعث شد آذربایجان شرقی به ویژه شهر تبریز یک‌پارچه سفید پوش شد. امروز بار دیگر مردم تبریز رأفت و رحمت خداوند متعال را دیدند و با وجود کاهش دما در تبریز در اوج خوشحالی و شادمانی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، از ساعات اولیه امروز در سومین روز از زمستان ۴۰۰ بارش برف زمستانی باعث شد آذربایجان شرقی به ویژه شهر تبریز یک‌پارچه سفید پوش شد.

امروز بار دیگر مردم تبریز رأفت و رحمت خداوند متعال را دیدند و با وجود کاهش دما در تبریز در اوج خوشحالی و شادمانی قرار گرفتند به طوریکه برخی از شهروندان با نظاره و لبخند به خاطر بارش برف و برخی دیگر با بیرون رفتن از منزل و قدم زدن زیر بارش برف سنگین تبریز در سال ۴۰۰ خدا را به خاطر این نعمت سپاس می‌گویند.

براساس این گزارش، سطح خیابان‌ها به‌شدت لغزنده بود و برخی ماشین‌ها از حرکت بازمانده و برخی دیگر بر اثر لغزندگی جاده، از مسیر منحرف می‌شوند.

پلیس‌ راه‌ فرماندهی‌ آذربایجان‌‌شرقی‌ نیز در اطلاعیه‌‌ای‌ از هموطنان‌ خواست‌ از مسافرت‌های‌ غیرضروری‌ اجتناب‌ کنند و در صورت‌ اضطرار با همراه‌ داشتن‌ البسه‌ گرم‌ و آذوقه‌ کافی‌ وسیله‌ نقلیه‌ خود را به‌ زنجیر چرخ‌ مجهز کنند.

 

انتهای پیام/