پل همسان کابلی به طول یک و نیم کیلومتر افتتاح می شود
پل همسان کابلی به طول یک و نیم کیلومتر افتتاح می شود

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی اظهار گفت: مراحل تکمیلی پروژه پل همسان کابلی را به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار داده‌ایم که در چندین نقطه از این پروژه کارگاه‌های عمرانی فعال هستند. او افزود: در مسیر انحرافی جاده ائل‌گلی به مسیر پل کابلی، عملیات جدول‌کاری، تسطیح، رگلاژ، آماده‌سازی و کاترزنی در حال انجام […]

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی اظهار گفت: مراحل تکمیلی پروژه پل همسان کابلی را به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار داده‌ایم که در چندین نقطه از این پروژه کارگاه‌های عمرانی فعال هستند.

او افزود: در مسیر انحرافی جاده ائل‌گلی به مسیر پل کابلی، عملیات جدول‌کاری، تسطیح، رگلاژ، آماده‌سازی و کاترزنی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام در سمت ورودی  هتل شهریار روبروی  واحد دیسپاچینگ اداره برق نیز اعلام کرد: در این طرف پروژه  نیز در حال حاضر عملیات تسطیح، کمپکت و جدول‌کاری در حال انجام است.

او اضافه‌ کرد: روی عرشه پل اکیپ‌های سازمان عمران در حال نصب پایه و نرده‌های فلزی پل هستند.

شریفی تصریح کرد: آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی قرنیزهای رمپ شمالی و جنوبی عرشه پل در دست اجرا است.

او با اشاره به اقدامات در حال انجام در سمت توانیر به بلوار استاد شهریار نیز ابراز داشت: عملیات لایه دوم آسفالت‌ریزی ، کارهای تکمیلی چراغ برق، نرده و پایه‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان تأکید کرد: با تکمیل اقدامات ذکرشده ، در کل شاهد کاهش بار ترافیکی درپل کابلی خواهیم بود.