پلمب ۳۸ واحد متخلف ارائه قلیان در تبریز
پلمب ۳۸ واحد متخلف ارائه قلیان در تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، بابک محبوب علیلو با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت جزو اولویت‌ها بوده و دراین‌رابطه با کسی تعارف نداریم و با هرگونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد. وی افزود: با وجود مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، بابک محبوب علیلو با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت جزو اولویت‌ها بوده و دراین‌رابطه با کسی تعارف نداریم و با هرگونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وجود مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی‌بر پیشگیری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، برخی واحدهای صنفی علی‌الخصوص ارائه‌دهنده قلیان در تبریز فعالیت می‌کنند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

 دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به این موضوع استان با تشکیل گشت تلفیقی متشکل از نماینده دادستان، اتاق اصناف، بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن واحدهای متخلف عرضه‌کننده قلیان شناسایی و برخورد شد.

وی با تأکید بر تشدید برخورد با واحدهای متخلف، خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۳ واحد ارائه‌دهنده قلیان در تبریز توسط گشت تلفیقی بازدید شده که از این تعداد، ۳۸ واحد متخلف پلمب شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵