پرویز هادی: حریفم گرجستانی بود، نه ازبک/ سرباز تیم ملی هستم
پرویز هادی: حریفم گرجستانی بود، نه ازبک/ سرباز تیم ملی هستم

آزادکار تیم ملی ایران و قهرمان آسیا امیدوار است دو ماه دیگر در مسابقات جهانی به مدال طلا دست پیدا کند. به گزارش لم پرس به نقل از “ورزش سه”، پرویز هادی بعد از افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی و کسب مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم  گفت: خدا را شکر دیروز بچه‌ها زحمت کشیدند و امروز […]

آزادکار تیم ملی ایران و قهرمان آسیا امیدوار است دو ماه دیگر در مسابقات جهانی به مدال طلا دست پیدا کند.

به گزارش لم پرس به نقل از “ورزش سه”، پرویز هادی بعد از افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی و کسب مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم  گفت: خدا را شکر دیروز بچه‌ها زحمت کشیدند و امروز هم دعای مردم عزیزمان بود که این مدال‌ها به دست آمد.

او ادامه داد: در دو روز آینده مسابقات کشتی فرنگی برگزار می‌شود و ان‌شاالله مدال‌ها را تکمیل کنیم؛ خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

قهرمان وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد آسیا اضافه کرد: فینال درست است در بازی ماقبل به مصاف کشتی‌گیر تیم ازبکستان رفتم ولی او گرجستانی است و نایب قهرمانی المپیک را دارد که البته قبلا هم با او رقابت داشتم و برنده شده بودم ولی کشتی امروز حساس بود.

هادی عنوان کرد: مسابقات آسیایی طوری است که تمام کشورها برای کسب مدال می‌جنگند؛ خدا را شکر کشتی خوبی برابر حریف ازبکستانی داشتم و ان‌شاالله در میادین دیگر هم بتوانم دل مردم عزیزمان را شاد کنم.

او با بیان اینکه همیشه گفته‌ام سرباز تیم ملی هستم، ابراز کرد: در این مسابقات ماموریت ما تمام شد و ان‌شاالله دوباره اردوها شروع می‌شود و هر ماموریت و دستوری بدهند، در خدمت تیم ملی هستیم؛ ان‌شاالله با کمک خدا و دعای مردم عزیزمان مدال جهانی بگیرم.