پروژه‌های مسیرگشائی چهره مناطق کم‌برخوردار را دگرگون می‌کند
پروژه‌های مسیرگشائی چهره مناطق کم‌برخوردار را دگرگون می‌کند
شهردار تبریز از اهتمام جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در خصوص اجرای پروژه‌های مسیرگشائی بخصوص در مناطق کم‌برخوردار خبر داد و گفت: اجرای چنین پروژه‌هایی که اغلب دچار رکود بودند، چهره مناطق کم‌برخوردار را دگرگون می‌کند.
به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در جریان بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های مسیرگشائی در کاهش محرومیت محلات کم‌برخوردار، مدیریت شهری تبریز با همراهی شورای اسلامی شهر چند پروژه مسیرگشائی را در مناطق دهگانه در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین پروژه‌های مسیرگشائی حال حاضر شهر تبریز از نظر حجم ریالی و میران تملک املاک، دو پروژه ۴۵ متری انقلاب و باند کندرو جنوبی جاده تهران است.

هوشیار عنوان کرد: برای پروژه مسیرگشائی ۴۵ متری انقلاب، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و هر روز با تملک و تخریب واحدهای واقع در مسیر، این پروژه طبق زمان‌بندی پیش می‌رود.
وی افزود: پروژه مسیرگشائی باند کندرو جنوبی جاده تهران نیز که نقش مهمی در مبلمان و چهره ورودی شرق تبریز به عنوان مهم‌ترین ورودی شهر دارد، بر اساس زمان‌بندی مشخص اجرا می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های مسیرگشایی مختلف در مناطق دهگانه، اظهار کرد: هم اکنون در مناطق مختلف تبریز پروژه‌های مسیرگشایی در دست اجرا داریم که اغلب آنها در ردیف پروژه‌های راکد و غیرفعال قرار داشتند که در دوره فعلی مدیریت شهری و با همراهی شورای اسلامی شهر، فعال‌سازی شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی افزود: پروژه مسیرگشایی شهید بی‌مثل در منطقه ۴ نیز از جمله این پروژه‌های راکد بود که توسط این منطقه دوباره فعال‌سازی شده و در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل به طول ۶۳۵ متر و عرض ۱۸ متر با هزینه تملک بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه ۴ در حال انجام است.

اجرای این پروژه صبح امروز با تملک، تخریب و آزادسازی سه واحد مسکونی با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ آغاز شد.

انتهای پیام/