پروژه‌های شهرداری تبریز یک‌ساله اجرا می‌شود
پروژه‌های شهرداری تبریز یک‌ساله اجرا می‌شود
شهردار تبریز از توجه جدی مدیریت شهری بر آغاز و اتمام پروژه‌ها در مدت زمان مقرر در سال 1402 خبر داد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که با موضوع بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش مدیریت شهری، بهره مندی مردم از خدمات و منابع است، پروژه‌های شهرداری تبریز در دوره فعلی را یک‌ساله اعلام کرد و افزود: تمام همت مجموعه مدیریت شهری این است که پروژه‌ها در عرض یک سال آغاز و تمام شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری بر اساس ضرورت ها تعریف شده است، گفت: ما نمی‌توانیم بودجه را بیش از حد متورم کنیم و از طرفی نمی‌توان از برخی پروژه‌ها صرف‌نظر کرد.
وی با اعلام تملک کامل خانه باقرخان، از هزینه‌کرد ۹۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای این پروژه خبر داد و افزود: اگر تملک این خانه به سال آینده موکول می‌شد، شهرداری باید ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه می کرد.

هوشیار با اشاره به تلاش شهرداری مبنی بر تکمیل جاده سنتو، از آغاز عملیات اجرایی روگذر قراملک تا پایان سال و با ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه خبر داد.

نصب تابلوی روزشمار در پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۱ و اتمام در موعد مقرر، با استقبال شهروندان مواجه شده و منجر به ایجاد اعتماد عمومی به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز شد و از طرفی توان فنی و تخصصی نیروهای شهرداری را نشان داد که به گفته یعقوب هوشیار، این روال در سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.