پاکسازی اساسی کوی شمس‌آباد توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز
پاکسازی اساسی کوی شمس‌آباد توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز

[ad_1] معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: در راستای تداوم طرح “ضربتی نگداشت شهری” پاکسازی اساسی کوی شمس آباد به اجرا درآمده است. به گزارش قلم پرس، ارسلان رحیمی با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات‌رسانی به شهروندان سطح حوزه این منطقه، توسط سه اکیپ مجهز نواحی سه‌گانه با انجام پاکسازی اساسی […]

[ad_1]

معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: در راستای تداوم طرح “ضربتی نگداشت شهری” پاکسازی اساسی کوی شمس آباد به اجرا درآمده است.

به گزارش قلم پرس، ارسلان رحیمی با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات‌رسانی به شهروندان سطح حوزه این منطقه، توسط سه اکیپ مجهز نواحی سه‌گانه با انجام پاکسازی اساسی معابر و محلات کوی شمس آباد اجرائی شده و همچنان در همه مسیرهای اصلی و فرعی این کوی ادامه دارد.
وی در توضیح فعالیت‌های در حال انجام این طرح افزود: طبق آیتم‌های پیش‌بینی شده، رفت و روب اساسی و تنظیف کلی معابر، شستشو و لایروبی آبروها، لکه‌گیری و تعویض جداول فرسوده، مرمت آب‌روها و راه‌اندازی آبنماها، رفع سدمعبر مغازه و خودرویی و … از جمله فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری به شمار می‌آید که در قالب “تبریز، شهر همیشه تمیز” عملیاتی شده است.
بنا به گفته معاون خدمات شهری و اجرائی منطقه ۲ شستشو و رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی، بررسی وضعیت روشنائی معابر، زیرگذرها و روگذرها، حذف تابلوهای زائد و رفع موانع فیزیکی و … از جمله سایر فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری محسوب می‌شود که در همه محلات سطح حوزه این منطقه، اجرائی شده است.

[ad_2]