مجتمع هزار واحدی تامین اجتماعی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهر تبریز است
مجتمع هزار واحدی تامین اجتماعی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهر تبریز است
شهردار تبریز گفت: مهم‌ترین مشکلات پروژه مجتمع هزار واحدی تامین اجتماعی مربوط به سازنده است و مواردی که مربوط به شهرداری باشد رفع می‌شود.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در بازدید از پروژه مجتمع هزار واحدی تامین اجتماعی واقع در جاده ائل‌گلی، در گفتگو با شهریار اظهار کرد: پروژه‌ای که شاهد آن هستیم یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های شهر تبریز است که توسط شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور احداث می‌شود.

وی ادامه داد: به دعوت مدیرعامل این شرکت و با همراهی رئیس محترم مجمع نمایندگان استان از وضعیت این پروژه و روند احداث آن بازدید کردیم و با علل تأخیر اجرای آن و مشکلات موجود و قابل رفع آشنا شدیم.
شهردار تبریز عنوان کرد: در این بازدید مقرر شد تصمیماتی در این زمینه اخذ شود تا بخشی از مشکلات توسط شهرداری حل شود و بتوانند دو برج از این مجموعه را تکمیل کرده و اجرای بقیه نیز تسریع شود.
وی افزود: مهم‌ترین مشکلات این مجموعه مربوط به سازنده است و ارتباطی به شهرداری ندارد اما با توجه اینکه، پروژه‌ای که در یک مجموعه آغاز شده و در زمان مقرر به پایان نمی‌رسد، اعتبار پروانه آن به اتمام می‌رسد و شهرداری نیز درگیر موضوع می‌شود.
رنجبر گفت: مواردی که به شهرداری مربوط بود، بحث رسیدگی به ساخت و ساز و رسیدگی به اعتبار پروانه و سایر موارد مربوطه است که سعی می‌کنیم آنها را حل کنیم تا پروژه به این شکل راکد نماند.

وی اظهار کرد: در هر حال این پروژه سرمایه‌ای ملی برای شهرمان است و ما نیز برای این پروژه حساسیت داریم و هر چه از توان‌مان بربیاید، به این پروژه و دیگر پروژه‌ها کمک می‌کنیم تا اجرای آن تسریع یافته و به‌زودی به بهره‌برداری برسد و برای شهرمان منشا خیر و برکت باشد.