پاسخ وکیل محسن فروزان به نامه قاضی پور درباره مسایل اخیر
پاسخ وکیل محسن فروزان به نامه قاضی پور درباره مسایل اخیر

نماینده استان آذربایجان غربی در نامه‌ای مدعی شده است که فدراسیون فوتبال باید با توجه به سابقه فروزان مانع از بازی او می‌شده که با واکنش وکیل این بازیکن مواجه شد. به گزارش قلم پرس، محسن فروزان که بعد از دیدار مقابل سپیدرود با اتفاقات حاشیه‌ای مواجه شد و پس آن نماینده ارومیه در نامه […]

نماینده استان آذربایجان غربی در نامه‌ای مدعی شده است که فدراسیون فوتبال باید با توجه به سابقه فروزان مانع از بازی او می‌شده که با واکنش وکیل این بازیکن مواجه شد.

به گزارش قلم پرس، محسن فروزان که بعد از دیدار مقابل سپیدرود با اتفاقات حاشیه‌ای مواجه شد و پس آن نماینده ارومیه در نامه ای به وزیر ورزش مسایلی را مطرح و خواستار پیگیری آن شد، مصطفی سلیمانی، وکیل محسن فروزان در واکنش به امه نماینده ارومی، بیانیه‌ای منتشر کرد.

آقای قاضی‌پور نماینده محترم مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هستند که در حوزه کاری خودشان بسیار متخصص‌اند ولی ما باید این موضوع را همیشه در نظر داشته باشیم که هرکسی در مورد تخصص خودش صحبت کند و اگر هرکدام از ما بخواهیم در حوزه‌ای که دانش و تخصصی در آن نداریم اظهار نظر کنیم بدون شک اشکالات زیادی پدید می‌آید و اگر یکی مثل محسن فروزان هم بخواهد در مورد سیاست نظر بدهد حرف‌های او کارشناسی و صحیح نیست.

ایشان در نامه امروز خود عنوان کرده‌اند که شرط‌بندی محسن فروزان مسجل شده و در این شرایط فدراسیون فوتبال نباید اجازه ثبت قرارداد او را می‌داده است که این صحبت‌ها به نظر شبیه به یک پروپاگاندا و جوسازی سیاسی می‌ماند که به منظور تخریب چهره یک بازیکن ورزشی صورت گرفته است.

تا این لحظه هیچ مساله‌ای در مورد شرط ‌بندی محسن فروزان حتی مطرح نشده است که بخواهد رسیدگی شود و مورد تایید قرار بگیرد و مسجل شود که فدراسیون فوتبال بخواهد با استناد به آن مانع فعالیت ورزشی فروزان شود و نمی‌دانم ایشان با کدام سند و مدرک این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

من به نوبه خود این را یک وظیفه می‌دانم که از موکل خودم در قبال این نوع اتهامات بی‌پایه و اساس دفاع کنم تا مانع گسترش چنین رفتاری در خصوص چهره‌های ورزشی شوم. محسن فروزان یکی از برترین گلرهای ایران است و تا این لحظه آمار هفت بازی پیاپی بدون گل خورده در فصل هجدهم توسط او به ثبت رسیده و این رفتارها در قبال یک بازیکن ارزشمند را درست نمی‌دانم.

خواهشمندم هرکسی با توجه به جایگاه خود در جامعه در قبال آن مسئولیت سنگینی که بر دوش دارد را مورد توجه قرار دهد و به قول مولوی:

گرچه با تو شه نشیند بر زمین – خویشتن بشناس و نیکوتر نشین

با تشکر
مصطفی سلیمانی – وکیل محسن فروزان