پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۱
پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۱

استاندار آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه ۱۱۱ به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد. عابدین خرّم طی یک ساعت حضور خود در این مرکز، با تعدادی از شهروندان از طریق تلفن ۱۱۱ گفت‌وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد. وی […]

استاندار آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه ۱۱۱ به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

عابدین خرّم طی یک ساعت حضور خود در این مرکز، با تعدادی از شهروندان از طریق تلفن ۱۱۱ گفت‌وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
 
وی پس از ثبت درخواست‌های شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلات آنها را از سوی دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از کارکنان سامانه ۱۱۱ که پاسخگوی تماس‌های مردم هستند، بر حضور مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز برای ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های آنان تأکید کرد.

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.
 
هدف از راه‌اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.
 
ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.