پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حال حاضر در پویا ترین و فعال ترین وضعیت قرار دارد
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حال حاضر در پویا ترین و فعال ترین وضعیت قرار دارد
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: اقدامات متنوعی به‌صورت پویا در بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری استان در حال انجام است.
به گزارش قلم پرس، عبدالرضا واعظی در آیین معرفی ۳ مدیر جدید پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: کارکنان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با حداکثر توان در بخش‌های مختلف مراکز رشد،عمرانی، بازاریابی و موسسات در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به انجام رویدادهای موفق در ماه‌های گذشته عنوان کرد:هم‌اکنون سطح انتظارت از این پارک بسیار بالا رفته است و با توجه به تعریف برنامه‌ها و اهداف متنوع باید بیش‌ازپیش برای تحقق برنامه‌های مدون تلاش بکنیم.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس شاخص‌های مختلف نسبت به ۴ سال گذشته شاهد رشد ۱۶۰ درصدی تعداد شرکتهای مستقر در پارک، رشد ۱۵۰ درصدی تعداد مراکز رشد و نوآوری وابسته، رشد ده برابری درآمد اختصاصی پارک و رشد ۱۰۰ درصدی تعداد شرکتهای دانش بنیان هستیم.
در این آیین محسن ولی زاده به‌عنوان مدیر امور مالی ،مریم آرین خواه به‌عنوان مدیر امور مؤسسات و وحید مددی برای دپارتمان بازاریابی و تجاری‌سازی معرفی و از زحمات محمدحسین رضا وند و حسن جنتی تجلیل به عمل آمد