وضعیت نامشخص کشتی گیر ناشنوا پس از آسیب دیدگی از ناحیه نخاع
وضعیت نامشخص کشتی گیر ناشنوا پس از آسیب دیدگی از ناحیه نخاع

به گزارش ایسنا، علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار ناشنوا کرمانشاهی اهل شهرستان صحنه یکشنبه هفته گذشته در تمرینات خارج از اردوی تیم ملی به دلیل انجام تمرین و مرور فن با حریف تمرینی خود از ناحیه نخاع دچار آسیب دیدگی شدید شد. این آسیب دیدگی در شرایطی رخ داده که وی در یکی از سالن های این […]

به گزارش ایسنا، علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار ناشنوا کرمانشاهی اهل شهرستان صحنه یکشنبه هفته گذشته در تمرینات خارج از اردوی تیم ملی به دلیل انجام تمرین و مرور فن با حریف تمرینی خود از ناحیه نخاع دچار آسیب دیدگی شدید شد.

این آسیب دیدگی در شرایطی رخ داده که وی در یکی از سالن های این شهرستان که به خاطر کرونا باید تعطیل می بود، اقدام به انجام تمرین کشتی به صورت انفرادی با حریف تمرینی خود کرده است.

با این حال مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان به کرمانشاه سفر کرد تا در جریان وضعیت این کشتی گیر  قرار گیرد. تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این کشتی گیر فرنگی کار ناشنوا اظهار کرد: علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار ناشنوا هفته پیش در جریان تمرینات و مرور فن با حریف تمرینی خود در کرمانشاه، از ناحیه نخاع دچار آسیب دیدگی شدید شد و با وجود این که تحت عمل جراحی قرار گرفته است، اما شرایط وی دقیقا مشخص نیست و منتظر اعلام نظر نهایی از سوی پزشک معالج او هستیم.

وی با اشاره به وضعیت بد مالی خانواده این کشتی گیر فرنگی کار، گفت: با توجه به این که  خانواده این کشتی گیر از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند و تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، در حد توان برای بهبودی کامل این کشتی گیر حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

تیشه گران در پایان تصریح کرد: این کشتی گیر هر چند در جریان تمرینات خارج از اردوی تیم ملی دچار قطع نخاع شده، اما چون عضو تیم ملی است باید از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مورد حمایت قرار بگیرد تا زودتر سلامتی خود را بدست آورد. البته در حال حاضر نیز تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و هیات پزشکی این استان قرار دارد.

انتهای پیام