وضعیت تیم تراکتور دوشنبه تعیین تکلیف می شود
وضعیت تیم تراکتور دوشنبه تعیین تکلیف می شود

محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از خیلی وقت پیش  پیگیر قضیه تیم تراکتور هستیم و در این مورد به نتایجی هم دست یافته که در صورت اعلام آمادگی مالک باشگاه تراکتور، فرآیند انتقال باشگاه تراکتور آغاز خواهد شد. وی افزود: روز دوشنبه جلسه ای با حضور مسوولان […]

محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از خیلی وقت پیش  پیگیر قضیه تیم تراکتور هستیم و در این مورد به نتایجی هم دست یافته که در صورت اعلام آمادگی مالک باشگاه تراکتور، فرآیند انتقال باشگاه تراکتور آغاز خواهد شد.

وی افزود: روز دوشنبه جلسه ای با حضور مسوولان وزارت صمت، صنایع مس و استاندار آذربایجان شرقی و بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعدادی از نمایندگان استان برگزار می‌شود و در مورد انتقال مالکیت باشگاه تراکتور تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

فرهنگی افزود: توافق قبلی مبنی بر تعیین تکلیف بدهی باشگاه تراکتور بوده و مسوولان مس را متقاعد کردیم که مالکیت باشگاه تراکتور را تقبل کنند.

وی اضافه کرد: این جریان تنها در صورت پرداخت بدهی باشگاه از سوی مالک فعلی ممکن بوده و مس زیر بار بدهی باشگاه تراکتور نمی رود و در صورت که زنوزی بدهی این باشگاه را صفر نکند، بعید است مس مسولیت باشگاه تراکتور را تقبل کند و همین شرایط فعلی در باشگاه تراکتور خواهد ماند.

انتهای پیام/