وزیر دفاع سوریه: روابط بین ایران و سوریه ناگسستنی و خدشه ناپذیر است
وزیر دفاع سوریه: روابط بین ایران و سوریه ناگسستنی و خدشه ناپذیر است

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه هم‌اینک بیشتر سوریه از وجود تروریسم پاکسازی شده و به زودی نیز ارتش و نیروهای مسلح بر استان ادلب مسلط می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه روابط بسیار استراتژیکی با هم دارند که ناگسستنی و خدشه ناپذیر است. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، […]

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه هم‌اینک بیشتر سوریه از وجود تروریسم پاکسازی شده و به زودی نیز ارتش و نیروهای مسلح بر استان ادلب مسلط می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه روابط بسیار استراتژیکی با هم دارند که ناگسستنی و خدشه ناپذیر است.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، سپهبد علی ایوب نیز در کنفرانس خبری با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های مستشاران جمهوری اسلامی ایران در مقابله ملت، دولت و نیروهای مسلح عربی سوریه با گروه‌های تروریستی قدردانی کرد.

سپهبد علی ایوب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت  گفت: جنگ جهانی برنامه‌ریزی شده از حدود هشت سال قبل علیه مردم و دولت سوریه به راه افتاد که با حمایت جبهه مقاومت این توطئه خنثی شد و ایران نقش مهمی در ریشه‌کنی تروریسم در سوریه داشته که باید قدردان این کمک‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه هم‌اینک بیشتر سوریه از وجود تروریسم پاکسازی شده و به زودی نیز ارتش و نیروهای مسلح بر استان ادلب مسلط می شوند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه روابط بسیار استراتژیکی با هم دارند که ناگسستنی و خدشه ناپذیر است.

وزیر دفاع سوریه در پایان از رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، رئیس جمهور، دولت و ملت ایران کمال تشکر و قدردانی را در حمایت از مردم این کشور به عمل آورد.‌