ورود جدی خیران و گروه‌های مرجع در حوزه مبارزه با مواد مخدر
ورود جدی خیران و گروه‌های مرجع در حوزه مبارزه با مواد مخدر

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ورود جدی خیرین و گروه های مرجع در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد. تراب محمدی در نشست تخصصی با خیران و سفیران سلامت که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات خیران در حوزه های مختلف، خاطرنشان […]

[ad_1]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ورود جدی خیرین و گروه های مرجع در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

تراب محمدی در نشست تخصصی با خیران و سفیران سلامت که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات خیران در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: خطر اعتیاد در کمین همه خانواده‌ ها است و صیانت از نسل جوان در صورتی محقق خواهد شد که کلیه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از توسعه روزافزون اعتیاد و مواد مخدر نیازمند همت خیران و فعالان اجتماعی در این حوزه است، خواستار مشارکت جدی آحاد مردم بویژه خیرین در این عرصه شد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز ضمن تشریح اقدامات انجام شده در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، گفت: با تدوین نقشه خطرپذیری محلات و مداخله جدی سمن های فرهنگی و اجتماعی امیدواریم فعالیت های تاثیرگذاری در محلات شناسایی شده صورت گیرد.

امیر رنجبر با اشاره به کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: با همت مسئولان و غیرت مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که استان ما به عنوان استانی عاری از معتاد متجاهر در سطح کشور شناخته می‌شود و این مهم با هماهنگی و مساعدت و پیشگیری همه دستگاه های عضو شورای هماهنگی بویژه سمن ها و فعالین تاثیرگذار در امر مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر موثر بوده است.

وی خواستار ورود هنرمندان و رسانه‌ها و مطبوعات در انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص شد.

در این جلسه از فعالان حوزه صیانت، اشتغال، پیشگیری و درمان اعتیاد استان قدردانی شد.
 

[ad_2]