واکنش عضور شورای شهر تبریز به حذف اضافه کاری پاکبانان/ دلالان کیوسک های شهرداری را تصاحب کرده اند + فیلم
واکنش عضور شورای شهر تبریز به حذف اضافه کاری پاکبانان/ دلالان کیوسک های شهرداری را تصاحب کرده اند + فیلم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به حذف اضافه کاری پاکبانان در تبریز، گفت: آقای شهردار برای حذف اضافه کاری ها بهتر است از مدیرانی شروع کنید که حقوقشان بالای ۵ میلیون است. محرم محمد زاده با اشاره به حذف اضافه کاری پاکبانان در تبریز، اظهار داشت: آقای شهردار برای حذف اضافه کاری ها بهتر […]

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به حذف اضافه کاری پاکبانان در تبریز، گفت: آقای شهردار برای حذف اضافه کاری ها بهتر است از مدیرانی شروع کنید که حقوقشان بالای ۵ میلیون است.

محرم محمد زاده با اشاره به حذف اضافه کاری پاکبانان در تبریز، اظهار داشت: آقای شهردار برای حذف اضافه کاری ها بهتر است از مدیرانی شروع کنید که حقوقشان بالای ۵ میلیون است.

وی در ادامه با اشاره  به موضوع زائر سرای شهرداری تبریز در مشهد، ادامه داد: متاسفانه تنها افراد خاصی می توانند از آنجا اصتفاده کنند و کارمندان ساده نمی توانند از آن بهره مند شوند با توجه به این مساله بهتر است آنجا را بفرشوند و با هزینه ان هتلی در تبریز بسازند تا نیروهای مازاد شهرداری در آنجا مشغول به کار شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به موضوع تصاحب کیوسک های شهرداری توسط برخی دلالان، بیان کرد: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم در ماه ۳۶ میلیون تومان درآمد دارند و روزانه ۲ میلیون سود خالص دارند، و ماهانه ۹۰۰ هزار تومان اجاره آن است به شهرداری پرداخت نمی کند و برای اسن کار از  ارتباطات و لابیگری استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در اسن شهر هستند افرادی که ۴۰ وانت دارند و هر کدام را در یک گوشه ای از شهر مستقر کرده اند که شناسایی شده اند و به صورت فامیلی مغازه هایی هستند که میوه فروشی میکنند.

محمدزاده با تاکید بر ضرورت ایجاد هفته بازار در تبریز ۳ روز در هفته، خاطرنشان کرد: در تبریز تنها یک هفته بازار در تبریز وجود دارد که آن هم در منطقه آخماقیه است در حالی که با توجه به وضعیت موجود مردم باید در هفته ۳ روز هفته بازار نیاز است.