واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیانیه باشگاه تراکتور/ به دنبال بهانه نباشید!
واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیانیه باشگاه تراکتور/ به دنبال بهانه نباشید!
باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیانیه باشگاه تراکتور مبنی به عدم سفر به این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، باشگاه تراکتور روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اتفاقات بازی نفت مسجد سلیمان با نساجی، از سفر به این شهر جنوبی خودداری خواهد کرد.

مسجد سلیمانی‌ها در پاسخ این بیانیه باشگاه تراکتور اعلام کردند: تراکتور اولین تیمی نیست که قرار است در تبریز بازی کند و ضمنا فراموش نکنید مدیر عامل فعلی تان قبلا عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان بوده است.

نکته قابل توجه این جوابیه عنوان کردن مسجد سلیمان به عنوان شهر اولین‌ها است، عنوانی که تبریزی‌ها نیز مدعی هستند.

متن کامل جوابیه باشگاه نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

مسجدسلیمان معروف به شهر اولین‌ها در کشور و خاورمیانه است؛ شهری که فوتبال برای اولین بار از این شهر به سایر شهرهای کشور اشاعه پیدا کرد.

اکنون نیز باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه‌ای و احساسی طبق صحبت های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان کرده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند، بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین ها فوتبال بازی کنید، تیم‌های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی این شهر را ترک کردند.

اگر شما برای نتیجه‌گیری به دنبال متوسل شدن به عوامل دیگری هستید این جای خود دارد اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بودند و سوال این است که آقای مدیر چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه نه ؟!

ضمن این که فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ‌نما شده بود و لطفا تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید.

لطفا به دنبال بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت‌هایی این چنینی زیر سوال نبرید و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.

انتهای پیام/