واکنش آل‌هاشم به  توهین به مقدسات  اسلام در جمهوری آذربایجان/ برخورد قاطع با جسارت کنندگان به اسلام را  می‌خواهیم
واکنش آل‌هاشم به  توهین به مقدسات  اسلام در جمهوری آذربایجان/ برخورد قاطع با جسارت کنندگان به اسلام را  می‌خواهیم
امام جمعه تبریز گفت: از دولت جمهوری آذربایجان می‌خواهم کشوری که دومین کشور شیعه نشینی دنیاست آیا زیبنده است در آن کشور به مقدسات اسلام جسارت و توهین شود، امیدوارم دولت جمهوری آذربایجان هر چه سریع‌تر عکس العملی نشان دهد و کسانی که به مقدسات اسلام جسارت کردند برخورد قاطع شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین  سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور با شکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با انتقاد از دولت جمهوری آذربایجان اظهار کرد: اخیرا یکسری مامورها به مقدسات اسلام حتی به درگاه خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) جسارت و توهین کردند.

وی افزود: از دولت جمهوری آذربایجان می‌خواهم کشوری که دومین کشور شیعه نشینی دنیاست آیا زیبنده است در آن کشور به مقدسات اسلام جسارت و توهین شود، امیدوارم دولت جمهوری آذربایجان هر چه سریع‌تر عکس العملی نشان دهد و کسانی که به مقدسات اسلام جسارت کردند برخورد قاطع شود.

در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود

خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از راه های رسیدن به تقوا رعایت عدالت بوده و یکی از الزامات عدالت مبارزه با فقر، تبعیض و مبارزه با فساد مخصوصا فساد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه  و هیچ‌کس، نهاد و دستگاهی استثنا شود، افزود: فساد در هر کجا، هر فرد و هر مسندی باشد باید برخورد یکسان انجام گیرد.

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/