واژگونی اتوبوس تبریز – تهران یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
واژگونی اتوبوس تبریز – تهران یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر خروج یک دستگاه اتوبوس مسافری در آزاد راه زنجان - تبریز، ۲۳ مسافر مصدوم شدند و راننده نیز جان باخت.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه افزود: این حادثه رانندگی فوتی، جرحی و خسارتی، حوالی ساعات ۴:۳۰ بامداد امروز / ۲۰ آذر ماه/ در کیلومتر ۵۰ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: این اتوبوس مسافری متعلق به شرکت مسافربری سیر و سفر تبریز، به مقصد تهران در حال تردد بود که به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده با خاک ریخته شده در دهانه پل برخورد کرد و این حادثه تلخ را رقم زد.

عظیمی افزود: اگر اتوبوس با تلی از خاک انباشته شده در محل برخورد نمی‌کرد در این صورت از پل کنار جاده سقوط کرده و به حتم هیچ یک از مسافران نیز زنده نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه، راننده اتوبوس در میان داشبورد و فرمان گیر کرده و در صحنه حادثه جان باخته بود و مصدومان نیز به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل و ۱۲ نفر آنان ترخیص شدند اما ۱۱ نفر مابقی بستری هستند.

 

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره جرئیات واژگونی اتوبوس گفت: این حادثه حدود ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) در اتوبان زنجان – تبریز کیلومتر ۴۲( جنوبی ) رخ داد.

وی افزود :با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۸ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

خالدی گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و ۲۵ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه پزشکی توسط تکنسین های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال یافتند.

  • منبع خبر : ایرنا