هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن در استان شود
هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن در استان شود

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای همه مصوبات شورای مسکن استان، گفت: هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان شود. جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به تغییرات مدیریتی در دستگاه‌های مختلف استان، گفت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی […]

[ad_1]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای همه مصوبات شورای مسکن استان، گفت: هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان شود.

جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به تغییرات مدیریتی در دستگاه‌های مختلف استان، گفت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی و مهم دولت است و هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای سیاست‌های این بخش شود.
 
وی تاکید کرد: همزمان با اجرای پروژه‌های مسکن، در حوزه زیرساختی نیز تامین آب و برق در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.
 
رحمتی ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های کلی در شورای مسکن استان انجام می‌شود و براساس آن تکالیف تمامی فرمانداران نیز مشخص می‌شود که باید مصوبات را پیگیری و اجرا کنند.
 
وی اظهار داشت: در شهرهایی که با مشکل تامین زمین مواجه هستیم باید اطلاع‌رسانی در خصوص طرح خودمالکی انجام گیرد تا از ظرفیت بخش خصوصی در تامین زمین استفاده شود.
 
رحمتی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به آماده‌سازی زمین‌های موردنیاز و معرفی افراد متقاضی هرچه زودتر اقدام کند.
 
در این جلسه آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بررسی شد.
 

[ad_2]