هزار نفر از انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف‌شان را پس گرفتند
هزار نفر از انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف‌شان را پس گرفتند
سرپرست شرکت عمران سهند اعلام کرد: خوشبختانه در هفته‌های اخیر بالغ بر هزارنفر از انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف خود را پس گرفته‌اند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، غلامرضا اقبالی در این باره اظهار کرد: در ماه‌های گذشته، رکود در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین برخی مشکلات در طی مراحل اداری و مالی، باعث شده بود تعداد قابل توجهی از ثبت‌نام کنندگان از ادامه طی مراحل انصراف دهند که خوشبختانه با رفع مشکلات و ایجاد فضای مناسب برای پیشبرد عمرانی پروژه‌ها و همچنین ایجاد برخی تسهیلات، متقاضیان انصراف خود را پس گرفتند.

او ادامه داد: این موضوع، نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت عمران سهند برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های متقاضیان محترم به وقوع پیوسته که باید از جدیت همکاران در این حوزه قدردان باشیم.

سرپرست شرکت عمران سهند در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: در مجموع برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید سهند و شهریار، بیش از ۱۶۵هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۶هزار نفر حائز شرایط اولیه بودند و تاکنون ۲۹هزار نفر در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳هزار نفر برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید سهند و شهریار افتتاح حساب کرده‌اند، گفت: از این تعداد، بیش از ۶هزار نفر از متقاضیان بالای ۴۰میلیون تومان در وضعیت تخصیص و افتتاح حساب، آورده داشته‌اند.

اقبالی در پایان یادآور شد: امیدواریم باهمراهی و هماهنگی تمام دستگاه‌های مرتبط و همچنین تلاش بیش از پیش همکاران شرکت عمران سهند، در آینده‌ای نزدیک شاهد آماده‌سازی و تحویل واحدها به متقاضیان محترم باشیم.

انتهای پیام/