همه دستگاه‌ها و نهادهای استان با ستاد اربعین همکاری کنند
همه دستگاه‌ها و نهادهای استان با ستاد اربعین همکاری کنند

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری تمامی سازمان‌ها و نهادها با ستاد اربعین استان، گفت: تأمین امنیت زائران، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل‌ونقل از موارد مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند. عابدین خرّم در جلسه ستاد اربعین استان، با اشاره به ضرورت آمادگی ستاد استانی و دستگاه‌های مسئول […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری تمامی سازمان‌ها و نهادها با ستاد اربعین استان، گفت: تأمین امنیت زائران، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل‌ونقل از موارد مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

عابدین خرّم در جلسه ستاد اربعین استان، با اشاره به ضرورت آمادگی ستاد استانی و دستگاه‌های مسئول برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، افزود: اقدامات فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پشتیبانی از ستاد اربعین انجام گرفته است.

وی ادامه داد: جهت حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، ثبت‌نام در سامانه سماح اجباری است و ثبت‌نام به صورت آزمایشی از طریق این سامانه آغاز شده است.

خرّم با اشاره به اینکه برای اعزام زائران اربعین حسینی، ترزیق حداقل دو دز واکسن کرونا و ‌نیز داشتن گذرنامه اجباری است، گفت: همه زائران ملزم به رعایت مقررات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد اربعین و ستاد مقابله با کرونا هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر اجرایی ستاد اربعین آذربایجان شرقی هم از خدمت‌رسانی ۴۳ موکب از این استان در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال خبر داد و گفت: ۴۱ موکب استان در کشور عراق و ۲ موکب در پایانه های مرزی مهران و شلمچه مستقر شده و به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.

جعفر رزمی خاطرنشان کرد: بعد از وقفه ۲ ساله، ستاد اربعین حسینی با ۱۵ کمیته در استان تشکیل شده و تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان برای برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه زائران باید از قبل در سامانه سماح ثبت نام کنند، تاکید کرد: زائران مراحل ثبت نام و اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی عزیمت به زیارت اربعین موکول نکنند.
 

[ad_2]