همراهی هنرمندان عکاس در توسعه فعالیتهای فرهنگی موثر است
همراهی هنرمندان عکاس در توسعه فعالیتهای فرهنگی موثر است

بابک دانش پناه در دیدار با فعالان حوزه عکاسی تبریز، با اشاره به کارنامه درخشان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حوزه عکاسی خاطر نشان کرد: این سازمان یکی از دستاوردهای درخشش خود را در حوزه عکاسی می داند و جشنواره هایی که به این واسطه برگزار کرده، در کشور و حتی در سطح بین […]

بابک دانش پناه در دیدار با فعالان حوزه عکاسی تبریز، با اشاره به کارنامه درخشان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حوزه عکاسی خاطر نشان کرد: این سازمان یکی از دستاوردهای درخشش خود را در حوزه عکاسی می داند و جشنواره هایی که به این واسطه برگزار کرده، در کشور و حتی در سطح بین المللی حایز اهمیت هستند.

وی با قدردانی از استاد کریم متقی در اجرایی شدن بسیاری از برنامه های حوزه عکاسی سازمان در سالهای گذشته، یادآور شد: جشنواره عکس فیروزه، یکی از مهمترین رویدادهایی بود که توانست از ابتدا زمینه برای بالندگی سازمان را فراهم سازد و در ارتباط گیری با هنرمندان و اقشار مختلف اجتماعی نتایج موثری را برای شهر تبریز به ارمغان بیاورد.

دانش پناه با بیان اینکه این سازمان هرگز خود را بی نیاز از ایده ها و خلاقیتهای هنرمندان نمی داند افزود: به همت هنرمندان و اهالی فرهنگ در دوره جدید نیز زمینه برای حضور عکاسان و هنرمندان این حوزه فراهم شده و امیدواریم شاهد اقدامات اثربخش و ماندگار برای جلب رضایت شهروندان و ماندگاری در فضای فرهنگی شهر باشیم.

وی اظهار داشت: در این دوره نیز دست هنرمندان را به گرمی می فشاریم و از آنها می خواهیم سازمان را یاری کنند.

این دیدار با ارائه دیدگاه هایی در حوزه فعالیت های عکاسی سازمان دنبال شد. احیای خانه عکاسان سازمان، تمرکز بر فعالیت های جدید و نیز حمایت از هنرمندان این حوزه، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این دیدار، کتاب شرق مقرنس، آثار عکاسی فرشید احمد پور از معماری آستان قدس رضوی به کتابخانه سازمان اهدا شد.