نوسازی ماشین‌آلات و تجهیزات کارگاه‌های مناطق دهگانه، مورد توجه ویژه‌ شورای شهر است
نوسازی ماشین‌آلات و تجهیزات کارگاه‌های مناطق دهگانه، مورد توجه ویژه‌ شورای شهر است

به گزارش قلم پرس، پرویز هادی ضمن حضور در معاونت خدمات شهری منطقه ۳ تبریز به همراه یعقوب غیور معاون خدمات شهری منطقه از کارگاه امانی و نواحی سه گانه خدمات شهری و از امکانات و فعالیت‌های این معاونت بازدید و در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات قرار گرفت.وی در این بازدید با بیان اینکه […]

به گزارش قلم پرس، پرویز هادی ضمن حضور در معاونت خدمات شهری منطقه ۳ تبریز به همراه یعقوب غیور معاون خدمات شهری منطقه از کارگاه امانی و نواحی سه گانه خدمات شهری و از امکانات و فعالیت‌های این معاونت بازدید و در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات قرار گرفت.
وی در این بازدید با بیان اینکه وظیفه تک تک مدیران و پرسنل شهرداری خدمت بی منت به شهروندان است، گفت: معاونت خدمات شهری و اجرایی مناطق در تمام فصول سال به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
هادی افزود: عملکرد معاون خدمات شهری منطقه ۳ قابل تقدیر و رضایت بخش است و  به لحاظ اینکه ایشان آشنایی کاملی به سطح حوزه در تمامی ابعاد دارد می تواند با بهره گیری از توانمندی، تخصص  و تجربه مدیران، کارکنان و کارگران شاغل در این حوزه بیش از پیش رضایت شهروندان را جلب کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز همچنین عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ را در حوزه‌های برف روبی، تنظیف، پاکسازی، زیباسازی، فضای سبز، لایروبی و رفع مشکلات معابر را مناسب و قابل تقدیر دانسته و گفت: خادمان معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با تلاش شبانه روزی و بسیج کردن نیروهای خود در مواقع بحران، با اقدامات به موقع برای پاکیزگی منطقه اقدام کردند به طوری که هیچ مشکلی از بابت پاکیزگی و تنظیف در سطح منطقه ۳ دیده نشد.
وی از مجموعه خادمان شهرداری منطقه ۳ در حوزه کارگاه امانی و ماشین آلات خواست در راستای ارائه خدمات شهری، تمامی تلاش و سعی خود را بکار ببندند.
هادی ارائه خدمات بهینه و زیر ساختی شهرداری به شهروندان در شهر را وابسته به نوسازی و تکمیل تجهیزات کارگاه امانی و تجهیزات ماشین آلات دانست و افزود: اعضای شورای شهر تبریز نسبت به نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کارگاه مناطق توجه ویژه ای خواهند داشت.
وی در پایان ضمن تاکید به آماده باش ماشین آلات محلول پاش و برف روب از تلاش شبانه روزی و سریع کارگران سختکوش برای پاکسازی به موقع معابر از حیث برف اخیر، از آنان قدردانی کرد.
در این بازدید یعقوب غیور معاون خدمات شهری منطقه ۳ ضمن ارائه گزارش از عملکرد این معاونت گفت: معاونت خدمات شهری به لحاظ گستره وظایف تعریف شده، در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و در همین راستا هدف نهایی این معاونت ها رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات رسانی، با رعایت تمامی اصول و قوانین مربوطه است.
وی با اشاره به مهم ترین وظیفه این معاونت در خصوص ارائه خدمات اظهار کرد: اجرای طرح گسترده خدمات محله ای در قالب پاکسازی و تنظیف معابر اصلی و فرعی، لایروبی جوب ها و کانال ها، جمع آوری پسماندهای شهری، امحای آگهی و دیوار نویسی های غیرمجاز، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر و اجرای سایر آیتم های خدماتی از اصلی ترین وظایف این معاونت است که در راستای ارتقای حقوق شهروندی به صورت مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار گرفته است.