نظارت بیشتر و ارتقاء کیفی و بهداشتی سبزه میدان
نظارت بیشتر و ارتقاء کیفی و بهداشتی سبزه میدان

[ad_1] سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح نظارت و ارتقای کیفی و بهداشتی سبزه‌میدان با همکاری و هماهنگی شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی در بازدید شبانه که به همراه احمد انیسه، شهردار محترم منطقه ۶ تبریز، از سبزه میدان تبریز داشت، با اشاره […]

[ad_1]

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از اجرای طرح نظارت و ارتقای کیفی و بهداشتی سبزه‌میدان با همکاری و هماهنگی شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی در بازدید شبانه که به همراه احمد انیسه، شهردار محترم منطقه ۶ تبریز، از سبزه میدان تبریز داشت، با اشاره به جایگاه ویژه سبزه میدان در تامین نیازهای سبد خانوار به انواع میوه ها، سبزیجات و محصولات کشاورزی  عنوان کرد: این میدان نیازمند رسیدگی و ساماندهی اساسی است تا با بهبود وضعیت فعلی بتوان رضایت شهروندان را  به دست آورد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های پاکسازی و نظافت میدان از اقداماتی است که با همکاری شهرداری منطقه ۶ با هدف ارتقاء بهداشت صورت خواهد گرفت ادامه داد: در این راستا عملیات آسفالت ریزی اساسی محوطه سبزه میدان به متراژ ۱۲ هزار متر مربع از هفته گذشته آغاز شده و عملیات آسفالت تراشی آن اتمام و بعد از زیرسازی آسفالت ریزی انجام خواهد شد.
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد: تنظیف و رفت روب مستمر و روزانه این میدان یکی از اولویت ها و ضرورت ها است که در ادامه این اقدامات، نسبت به اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری و رفع سد معابر عمومی به صورت دوره ای و مستمر با همکاری معاونت خدمات شهری، با شهردار منطقه، هماهنگی های لازم صورت گرفت.
وی از اصناف و کسبه سبزه میدان و همچنین مراجعه کنندگان به این میدان خواست، تا با همکاری و تعامل هرچه بیشتر خود، مجموعه شهرداری تبریز را در اجرای پروژه های خدماتی در این میدان را یاری کنند.
احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز در این بازدید با اشاره به اهمیت جایگاه میادین میوه و تره بار عنوان کرد: این منطقه اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات سبزه میدان دارد و در ادامه از آمادگی این منطقه برای همکاری با سازمان جهت ارائه خدمات درخور شأن شهروندان برای ساماندهی شرایط فعلی این میدان خبر داد.

[ad_2]