نصب دومین روزشمار بهره برداری از ایستگاه های در حال ساخت خط یک مترو تبریز
نصب دومین روزشمار بهره برداری از ایستگاه های در حال ساخت خط یک مترو تبریز
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به نصب دومین روزشمار بهره برداری از ایستگاه‌های در حال ساخت خط یک مترو تبریز گفت: در راستای ارائه گزارش روزانه به مردم عزیزمان روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه ۱۴ (گازران) خط یک مترو تبریز نیز مانند ایستگاه لاله نصب شد.

به گزارش قلم پرس،  یعقوب وحید کیا اظهار کرد: طی جلسه ای که به منظور کنترل پروژه ایستگاه گازران (شماره ۱۴) خط یک مترو تبریز برگزار شد، مصوب گردید تا نصب روز شمار اتمام عملیات در این ایستگاه در اولویت قرار گیرد از این رو، امروز در کمتر از ۷۲ ساعت شاهد نصب روز شمار در ایستگاه ۱۴ (گازران) بودیم.

وی گفت: نصب روزشمار به عنوان یکی از مطالبات شهردار محترم در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آغاز شده است و پیش از این نیز در ایستگاه ۱۵ نیز شاهد نصب روز شمار بودیم.

دکتر وحید کیا از پیشرفت فیزیکی حدود ۹۳ درصدی ایستگاه گازران خبر داد و افزود: این ایستگاه در سه طبقه با سکوی جزیره‌ای طراحی شده است و همکارانمان با جدیت در این ایستگاه مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر ضرورت دقت و انسجام در پیشبرد اهداف سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز تأکید کرد: نصب روز شمار بر اساس آخرین اطلاعات و روند فعالیت کار انجام می‌شود و امیدواریم بر اساس کنترل پروژه صورت گرفته، همکاران و پیمانکاران بر اساس روز شمار تعیین شده عملیات عمرانی در ایستگاه‌های مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از تولید تیزرهای کوتاه توسط روابط عمومی در راستای معرفی عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع رسانی شفاف از عملکردها، گزارش پیشرفت پروژه در بخش‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود و در قالب تیزهای کوتاه از طریق سایت رسمی سازمان و فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.