نصب تونل ضد عفونی در ورودی شهرداری منطقه هشت
نصب تونل ضد عفونی در ورودی شهرداری منطقه هشت
در راستای دستور شهردار کلانشهر تبریز، تونل ضد عفونی در ورودی شهرداری منطقه هشت نصب و به بهره برداری رسید

به گزارش قلم پرس به نقل از امور ارتباطات،یک دستگاه تونل ضد عفونی شهروندی هوشمند با ماهیت ضد عفونی آب اکسیژنه توسط سازمان آتش نشانی تبریز،در ورودی منطقه هشت شهرداری نصب و اقدامات اجرایی برای سایر مناطق شهرداری نیز در حال انجام است.
مهندس بدری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از استقرار یک دستگاه تونل ضد عفونی شهروندی هوشمند با ماهیت ضد عفونی آب اکسیژنه در منطقه هشت شهرداری تبریز خبر داد و گفت: در راستای اجرای دستور شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر نصب تونل ضد عفونی در مناطق شهرداری تبریز ،یک دستگاه تونل ضد عفونی در ورودی شهرداری هشت نصب و به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی گروه فنی مهندسی آتش نشانی، اقدامات اجرایی نیز برای آماده سازی تونل های ضد عفونی برای سایر مناطق شهرداری نیز ادامه داشته و در روزهای آتی نیز نصب و بهره برداری می شود.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز دو مزیت قابل ذکر این تونل ها را سیستم هوشمند و پخش مواد ضدعفونی با نازل های مخصوص عنوان کرد و افزود: سیستم هوشمند این قابلیت را فراهم ساخته که به محض عبور افراد به داخل تونل حسگر های نصب شده فعال و اسپری های ضد عفونی شروع بکار می کنند که همین امر موجب صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی می شود.
مهندس بدری در خاتمه یاد آور شد؛ مواد ضد عفونی مورد استفاده در این تونل ها ترکیب مناسب آب اکسیژنه و آب برای از بین بردن ویروس بدون آسیب به انسان و لباس است.
گفتنی است،ورودی ساختمان شهرداری مرکز، عمارت شهرداری، مناطق یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج و ۱۰ نیز توسط سازمان آتش نشانی به تونل ضد عفونی مجهز شده اند.