نخستین شکست یاران موسوی در پلی آف پنجمی لیگ ایتالیا
نخستین شکست یاران موسوی در پلی آف پنجمی لیگ ایتالیا

به گزارش ایسنا، بازی چهارم پلی آف جایگاه پنجمی سوپر لیگ ایتالیا برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت‌ها تیم پیاچنزا به مصاف میلانو رفت. در این رقابت‌ها که به صورت گروهی برای تعیین جایگاه پنجمی تا دوازدهمی پیگیری می‌شود. پیاچنزا درحالی به مصاف میلانو رفت که در سه بازی گذشته باختی در کارنامه خود نداشت.  رقابت چهارم […]

به گزارش ایسنا، بازی چهارم پلی آف جایگاه پنجمی سوپر لیگ ایتالیا برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت‌ها تیم پیاچنزا به مصاف میلانو رفت.

در این رقابت‌ها که به صورت گروهی برای تعیین جایگاه پنجمی تا دوازدهمی پیگیری می‌شود. پیاچنزا درحالی به مصاف میلانو رفت که در سه بازی گذشته باختی در کارنامه خود نداشت. 

رقابت چهارم یاران موسوی با شکست این تیم همراه بود و پیاچنزا با نتیجه سه بر یک از حریفش شکست خورد. این دیدار در نهایت با نتایج ۱۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۱۴ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ به سود میلانو به پایان رسید.

یاران ملی پوش ایران در نبود دو یار قدرتمند خود یعنی گروزر و ارون راسل شکست را از حریف پذیرا شدند. این دو بازیکن مهم تیم پیاچنزا به دلیل مصدومیت بازی را از دست دادند.

سیدمحمد موسوی، ملی‌پوش والیبال ایران که برای پیاچنزا بازی می‌کند در این رقابت عملکر نسبتا خوبی داشت و ۱۰ امتیاز شامل ۸ حمله و ۲ دفاع برای تیمش کسب کرد.

پیاچنزا روز یک‌شنبه ۲۲ فروردین ماه در پنجمین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف والنتینا خواهد رفت.

انتهای پیام