نخستین روز سفر هیأت ایرانی به جمهوری آذربایجان/ بازدید و بررسی زمینه‌های مشارکت در بازسازی مناطق آزادشده قره‌باغ
نخستین روز سفر هیأت ایرانی به جمهوری آذربایجان/ بازدید و بررسی زمینه‌های مشارکت در بازسازی مناطق آزادشده قره‌باغ

استاندار آذربایجان شرقی که در ترکیب هیأت سیاسی اقتصادی کشورمان به همراه وزیر راه و شهرسازی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، از مناطق آزادشده قره‌باغ بازدید کرد. نخستین روز از سفر هیأت سیاسی اقتصادی کشورمان به جمهوری آذربایجان، به بازدید از نحوه بازسازی و آشنایی با نیازهای مناطق آزادشده این کشور بویژه محور فضولی، […]

استاندار آذربایجان شرقی که در ترکیب هیأت سیاسی اقتصادی کشورمان به همراه وزیر راه و شهرسازی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، از مناطق آزادشده قره‌باغ بازدید کرد.

نخستین روز از سفر هیأت سیاسی اقتصادی کشورمان به جمهوری آذربایجان، به بازدید از نحوه بازسازی و آشنایی با نیازهای مناطق آزادشده این کشور بویژه محور فضولی، زنگیلان و هورادیز اختصاص یافت.

وزیر راه و شهرسازی که در رأس این هیأت به همراه استانداران آذربایجان شرقی و اردبیل، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه و معاونان وزارت راه و شهرسازی به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، از مناطق آزادشده قره‌باغ بازدید و زمینه مشارکت در بازسازی این مناطق را بررسی کرد.

صبح امروز پرواز اختصاصی هیأت ایرانی در فرودگاه بین‌المللی فضولی به زمین نشست تا نخستین فرود هواپیمای خارجی در این فرودگاه تازه‌بازسازی‌شده، مربوط به یک هیأت ایرانی بوده و تصویری نمادین از روابط حسنه دو کشور همسایه و آماده بودن زمینه همکاری‌های مشترک ازجمله در بازسازی مناطق آزادشده قره‌باغ باشد.

وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر اعضای هیأت سیاسی اقتصادی کشورمان پس از بازدیدهای برنامه‌ریزی شده، شامگاه امروز برای دیدار با مقامات عالی‌رتبه جمهوری آذربایجان به باکو عزیمت کردند.

طرح‌های مشترک جاده‌ای و تسهیل ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور، مهم‌ترین موضوع رایزنی‌ها در این سفر دو روزه اعلام شده است.