نباید به دوگانه های کاذب “معیشت و مقاومت ” و مذاکره و عدم مذاکره” دامن زد / حاج قاسم یک فرمانده و دیپلمات کارکشته بود
نباید به دوگانه های کاذب “معیشت و مقاومت ” و مذاکره و عدم مذاکره” دامن زد / حاج قاسم یک فرمانده و دیپلمات کارکشته بود

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در برنامه پیام جمعه  اظهار داشت:  شهید بزرگ و سردار بی بدیل مقاومت،حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه ی “مرد میدان” است که خود به تنهایی سرمایه بی نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می شود. وی افزود: جهاد گمنامانه و مقتدرانه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در برنامه پیام جمعه  اظهار داشت:  شهید بزرگ و سردار بی بدیل مقاومت،حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه ی “مرد میدان” است که خود به تنهایی سرمایه بی نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می شود.

وی افزود: جهاد گمنامانه و مقتدرانه او تهدیدهای بسیاری را از سر ایران و منطقه و حتی جهان دور کرد و تدابیر کم نظیر او علاوه بر معرفی او بعنوان یک ابَر فرمانده، از وی یک دیپلمات کارکشته و بی نظیر ساخت که شگفتی سیاستمداران برجسته جهان را برانگیخت.

آل هاشم گفت: از وزیر خارجه به عنوان دیده بان حفاظت از منافع ملی و امنیت ملی در عرصه دیپلماسی ضمن تشکر از تلاش های شان در چند سال اخیر توقع می رود با هوشمندی و کیاست بیشتر با مسایل مواجه شود.زیرا در همه دنیا “میدان” و “دیپلماسی” دو بال امنیت ملی هرکشور محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: موضع گیری های اعلامی، نباید به دوگانه های کاذب “معیشت و مقاومت ” و مذاکره و عدم مذاکره” دامن بزند.زیرا هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته سازی همین دوگانه ها است.

امام جمعه تبریز گفت: در حالی که کشور عزیزمان ایران درسخت ترین شرایط اقتصادی است و مردم صبور ایران شرایط دشوار معیشتی را می گذرانند که بخش عمده ای از آن حاصل تحریم های ظالمانه و البته بی تدبیری هاست؛ انتشار یک فایل محرمانه نشانیِ انحرافی برای انحراف افکار عمومی از توجه به معضلات اصلی مملکت و دامن زدن به مسایل فرعی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور مطلوب؛ مومن، جهادگر و انقلابی ،معتدل در اقتصاد و تبلیغات انتخاباتی ، امیدوار به آینده، دشمن شناس، مقاوم و استکبار ستیز، تخصص و کاردان، با تقوا و پاک دست، صادق، متوکل بخدا، معتقد به اقتصاد مقاومتی، عدالت خواه، قوی و توانمند، امانت دار، مردمی و طرفدار محرومان، ولایت مدار، حامی مظلومین و مستضعفین عالم، دلسوز دین و مستضعفین، ترجیح دهنده منافع عمومی، منصف، جوان انقلابی و جوان گرا، خدا ترس و اهل استقامت، دغدغه مند امور معنوی و فرهنگی است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور گسترده مردم فلسطین که عمده آن‌ها نوجوان و جوان بودند صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را به‌ شدت نگران کرده است و همه درباره شروع یک انتفاضه جدید در سرزمین‌هاى اشغالى هشدار داده‌اند، انتفاضه‌اى که به نظر مى رسد که هم‌اکنون نیز آغاز شده است.

آل هاشم در ادامه به لیالی قدر اشاره کرد و اظهار داشت: مومنین با ادعیه و مناجات و شب زنده داری لیالی قدر را قدر بدانند و با تامل و تفکر به حسابرسی اعمال خود برسند و با توبه و تضرع بدرگاه الهی مشمول عفو و رحمت خداوند متعال قرار بگیرند.

وی گفت:  یکی از فضیلت های ماه مبارک رمضان که معنویت این ایام را بیشتر می کند، وجود لیالی مبارک قدر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروزه درست است که سرمایه گذاران برای توسعه اقتصاد کشور زحمت می کشند و نقش آنها ستودنی است، اما کسی که به این سرمایه گذاری بها و به تولید رونق میدهد کارگران هستند. 

وی افزود: معلم در آموزش و پرورش رکن اصلی در توسعه اجتماعی و فرهنگی قلمداد می شود و بمنزله قدرتمندترین ابزار شکل دهی آینده محسوب می شود.

آل هاشم اضافه کرد: مطبوعات و رسانه ها می توانند در راستای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و امیدبخشی به جامعه قدم های بسیاری بردارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱