نان سنتی گران نمی‌شود/ افزایش قیمت‌های نان‌های صنعتی
نان سنتی گران نمی‌شود/ افزایش قیمت‌های نان‌های صنعتی

[ad_1] سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، خبر منتشرشده در فضای مجازی درباره گران شدن نان سنتی را تکذیب کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، وحید کاظم‌زاده  سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی  در واکنش به مطالبی که با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده، […]

[ad_1]


سخنگوی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، خبر منتشرشده در فضای مجازی درباره گران شدن نان سنتی را تکذیب کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، وحید کاظم‌زاده  سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی  در واکنش به مطالبی که با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: متاسفانه این مطلب مربوط به آرد صنعتی بوده و جدولی هم که در متن این مطلب منتشر شده، مربوط به نان‌های صنعتی، باگت و فانتزی است.

وی افزود: متاسفانه در عنوان و متن مطلب منتشر شده به این واقعیت اشاره نشده و به‌گونه‌ای خبر منتشر شده که گویی قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و … افزایش یافته است که بدین وسیله تکذیب می‌شود.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف‌کننده نهایی گران نخواهد شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]