نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار مالی قانون رتبه بندی معلمان
نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار مالی قانون رتبه بندی معلمان

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان  در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی کرده و مجلس نیز قطعا به رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد. وی ادامه داد: اما برای ۶ ماهه دوم […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علیرضا منادی سفیدان  در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی کرده و مجلس نیز قطعا به رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد.

وی ادامه داد: اما برای ۶ ماهه دوم امسال، قرار است نامه‌ای از جانب دولت به شورای نگهبان ارسال و بار مالی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی آن توسط دولت تضمین شود تا ایراد اصل ۷۵ بر قانون گرفته نشود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اصولا یکی از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ و بار مالی مصوبات است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه از مجلس نیز پیگیری‌هایی برای اجرایی شدن این قانون از طریق تأیید قانون در شورای نگهبان و دولت داشته است، گفت: امیدواریم این قانون هرچه سریع‌تر تایید و اجرایی شود.

انتهای پیام/ ق