موضوع پارک حاشیه‌ای تعیین تکلیف شود/ نبود سرویس بهداشتی در مترو تبریز
موضوع پارک حاشیه‌ای تعیین تکلیف شود/ نبود سرویس بهداشتی در مترو تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری اظهار کرد: موضوع پارک حاشیه‌ای در تبریز به یک نارضایتی در بین عموم مردم تبدیل شده است. وی ادامه داد: باید موضوع پارک حاشیه‌ای تعیین تکلیف شده و از ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری اظهار کرد: موضوع پارک حاشیه‌ای در تبریز به یک نارضایتی در بین عموم مردم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید موضوع پارک حاشیه‌ای تعیین تکلیف شده و از ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده شود.

رشیدی ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بودجه هستیم سازمان ترافیک می‌تواند نیازهای خود را در این راستا اعلام کند.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان ترافیک شهرداری تبریز بهتر است یک برنامه سه ماهه مشخص کرده و ایده‌ خود را برای اصلاح ساختار ارائه دهد.

فریدون بابایی اقدم، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره بیان کرد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز خواسته‌های خود را از شورا در ارتباط با بودجه اعلام کند تا در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه موضوع اصلاح نواقصات و اتمام خط یک قطار شهری تبریز با حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری و مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز و حومه و سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

روح‌الله رشیدی در ادامه این جلسه اظهار کرد: موضوع اصلاح نواقصات در خط یک متروی تبریز را پیگیری می‌کنیم و از نزدیک در جریان روند عملیاتی شدن و خروجی جلسات‌شان هستیم.

وی ادامه داد: لزوما امروز مدیران و کارشناسان را برای ارائه گزارش در خصوص  اصلاح خط یک و اتمامش دعوت کردیم و خواهان این هستیم تا در خصوص بازگشت تمام مسیرها به خط اقدامت‌شان را توضیح دهند.

فریدون بابایی اقدم، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره بیان کرد: ظاهرا شورای ششم حساسیت‌اش به مترو فروکش کرده است؛ قبلا بیشتر از این از سازمان قطار شهری درخواست می‌کردیم تا گزارشات جامع را به ما ارائه دهند.

وی ادامه داد: طبق گزارشی که از سوی مترو ارائه شد، ظاهرا منابع هزینه‌ای مترو با مشکل مواجه شده و برخی پروژه‌های اجرایی به کندی صورت می‌گیرد که این موضوع نگران کننده است.

بابایی اقدم گفت: پیشنهادم این است جلسه‌ای ترتیب داده شود تا قطار شهری در صحن شورای اسلامی شهر گزارشی از فعالیت‌های اخیر خود ارائه دهد.

مترو تبریز سرویس بهداشتی ندارد

حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز هم در این راستا بیان کرد: نواقصاتی در ایستگاه‌های خط یک وجود دارد که باید هرچه سریعتر حل و رفع شود.

وی ادامه داد: کارکنان ایستگاه‌های مترو به ویژه ایستگاه میدان ساعت و میدان قطب با مشکل نبود سرویس بهداشتی مواجه‌اند که باید در این خصوص اقداماتی ترتیب داده شود.

برگی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هنگام عبور از ایستگاه‌های مترو سکوبانانی را می‌بینم که در سرمای زمستان مشغول فعالیت بوده و سیستم گرمایشی ندارند که باید در این خصوص هم اقدامی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/