مقاومت هوادار برابر تراکتور و هوادارانش
مقاومت هوادار برابر تراکتور و هوادارانش

[ad_1] تیم تراکتور در مصاف خانگی برابر تیم هوادار به تساوی بدون گل دست یافت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم‌های تراکتور و هوادار تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با حضور هواداران پرشور تیم محبوب تراکتور […]

[ad_1]


تیم تراکتور در مصاف خانگی برابر تیم هوادار به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم‌های تراکتور و هوادار تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با حضور هواداران پرشور تیم محبوب تراکتور به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود به علت تاخیر در نصب نورافکن‌های ورزشگاه، ساعت آغاز بازی ۱۷:۳۰ اعلام شد و در نهایت با ۱۲ دقیقه تاخیر بازی و در ساعت ۱۷:۴۲ آغاز شد.

در نیمه نخست دو تیم موقعیت‌های نسبتا جدی را بر روی دروازه ایجاد کردند و جدی‌ترین موقعیت گلزنی تیم تراکتور با ضربه آکروباتیک محمد عباس‌زاده به بیرون رفت و ضربه بازیکن تیم هوادار از روی ضربه کاشته توسط محمدرضا اخباری مهار شد تا دیدار دو تیم در نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، کاشته آلوز اولین موقعیت خطرناک ایجاد شده لقب گرفت و در ادامه موقعیت‌های تراکتور فشار را افزوده و چند فرصت گلزنی را داشت که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تراکتور بعد از چهار بازی همچنان در حسرت برد بوده و دو امتیاز بابت کسب ۲ تساوی خانگی را در کارنامه داشته باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]