مغانلو: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد
مغانلو: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش ایسنا، شهریار مغانلو درباره شرایط پرسپولیس بعد از کسب دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در دو بازی سخت، نتیجه لازم را گرفتیم. ان‌شاءالله ادامه  دار باشد. این بردها را به هواداران تبریک می‌گویم. شرایط آب و هوایی سخت است و ما به این شرایط عادت نداریم. […]

به گزارش ایسنا، شهریار مغانلو درباره شرایط پرسپولیس بعد از کسب دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در دو بازی سخت، نتیجه لازم را گرفتیم. ان‌شاءالله ادامه  دار باشد. این بردها را به هواداران تبریک می‌گویم. شرایط آب و هوایی سخت است و ما به این شرایط عادت نداریم.

او درباره دو گلی که در دیدار برابر الریان قطر به ثمر رساند هم گفت: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم چون خیلی تلاش کردند. امید عالیشاه و سیامک نعمتی خیلی تلاش کردند و به من انگیزه دادند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدارهای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: همه بازی‌ها حم فینال را دارد و ما برای برد به زمین می‌رویم.

او درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و دو با به فینال رفته و امیدوارم این بار به قهرمانی برسد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام