مطالبه چندین ساله مردمی با پیگیری های فرماندار اسکو در مسیر حل و فصل
مطالبه چندین ساله مردمی با پیگیری های فرماندار اسکو در مسیر حل و فصل

[ad_1] نشست مشترک فرماندار شهرستان اسکو و مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات مغایرت طرح هادی و جامع شهر اسکو و مشکلات پلاک ثبتی ۲۵۱۵ برگزار شد. در این نشست مسائل و مشکلات مرتبط با مغایرت طرح هادی و طرح جامع اسکو بررسی و راه کارهای لازم در جهت رفع […]

[ad_1]

نشست مشترک فرماندار شهرستان اسکو و مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات مغایرت طرح هادی و جامع شهر اسکو و مشکلات پلاک ثبتی ۲۵۱۵ برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات مرتبط با مغایرت طرح هادی و طرح جامع اسکو بررسی و راه کارهای لازم در جهت رفع این موانع ارائه شد.

حسین فیروزی در این نشست که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و رئیس راه و شهرسازی شهرستان اسکو در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد از پیگیری مستمر این مشکل تا رسیدن به نتیجه مطلوب خبر داد و گفت : با توجه به شروع مطالعات طرح جامع شهری اسکو در سال ۹۳ و ابلاغ آن در سال ۱۴۰۰ به شهرداری این شهر ، متاسفانه در جریان مطالعه این طرح مغایرت های قابل توجهی با طرح هادی این شهر بوجود آمده بود که این مسئله باعث بروز مشکلات بعدی برای اهالی اسکو فراهم کرده و نارضایتی هایی را در بین مردم سبب شده بود.

فرماندار شهرستان اسکو عدم سرمایه گذاری و مشارکت سرمایه گذاران در طرح های سرمایه گذاری ، عدم اجرای طرح های نوسازی شهری و همچنین مشکل نقل و انتقال املاک در این شهر را از جمله موارد گریبان گیر ناشی از مغایرت طرح هادی با طرح جامع اسکو عنوان کرد و افزود : با پیگیری های مستمر این فرمانداری و دستور استاندار محترم آذربایجان شرقی مقرر شد مغایرت های موجود احصاء و ظرف مدت یکماه جهت تعیین تکلیف به کارگروه امور زیر بنایی استان منعکس شده تا پس از تائید و تصویب جهت اصلاح و اعمال تغییرات به مشاور طرح تفضیلی ارسال شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اصلاح و حل مشکل مغایرت طرح هادی با طرح جامع، موانع و مسائل چندین ساله اهالی اسکو که افزون بر هزار مورد پرونده را شامل می شد تعیین تکلیف شده و نوید بخش توسعه و عمران و آبادانی برای مردم این شهر باشد.
 

[ad_2]