مشکلات صنعت خودرو ماهیت وزارت صمت را زیر سوال برد
مشکلات صنعت خودرو ماهیت وزارت صمت را زیر سوال برد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مشکلات حوزه خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد. رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه […]

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مشکلات حوزه خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد.

رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تعیین قیمت جدید خودروهای تولید داخل تا هفته آینده، اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه خودرو حساسیت و توجه ویژه‌ای دارند و تلاش می‌کنند بخش خودرو در حوزه نحوه عرضه و قیمت ساماندهی پیدا کند و شرایط مورد نیاز فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با توجه به شناختی که آقای رحمانی از وضعیت و شرایط  صنعت خودرو دارند شاهد اتفاقات مثبتی در این بخش باشیم، گفت: در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و معادن وزیر جدید را همراهی می‌کنیم تا اوضاع نابسامان تولید و عرضه خودرو را که در ماه‌های اخیر نارضایتی شدیدی در جامعه ایجاد کرد ساماندهی شود.

مشکلات صنعت خودرو ماهیت وزارت صمت را زیر سوال برد

نماینده مردم ورزقان، خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم طرح‌هایی که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌اند اثر بخش شود، ادامه داد: مشکلات حوزه خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد.

بازار خودرو نیازمند نگاه دو جانبه

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه افزایش قیمت خودرو در شرایطی که قدرت خرید مردم افزایش نداشته موجب کاهش فروش خودرو سازان و آسیب به آنها می‌شود، اظهار داشت: باید مسیر بینابینی را انتخاب کنیم تا خودروساز بتواند به تولید خود ادامه دهد و از سوی دیگر قدرت خرید مصرف کننده در نظر گرفته شود، اگر نگاه ما به یک سمت بازار باشد آسیب می‌بینیم، نمی‌توان در بازار خودرو تنها نگاه و توجه به سوی خریدار و یا تولید کننده باشد./