مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در تولیدات فرهنگی کانون
مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در تولیدات فرهنگی کانون
در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در خصوص همکاری مشترک بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار سردار عباس قلیزاده؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تقدیر از فعالیت های کانون پرورش فکری استان در حوزه دفاع مقدس بر اهمیت این فعالیت ها و پرورش و رشد کودکان و نوجوانان معتقد به فرهنگ ایثار و مقاومت تاکید کرد.
وی با اعلام آمادگی بنیاد حفظ آثار در زمینه مشارکت و حمایت از تولیدات فرهنگی کانون با موضوع ایثار و مقاومت تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعاملات و همکاری های ارزشمندی در زمینه تعمیق فرهنگ دفاع مقدس دارند.
علی بینش؛ مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه های کانون در زمینه ادبیات پایداری و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در طول سال تاکید کرد: به منظور واگذاری و معرفی شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال ویژه برنامه های مختلفی توسط مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی برگزار می شود.
وی در عین حال افزود: پیوست های فرهنگی این فعالیت ها متناسب با سنین مخاطبان در حال آماده سازی بوده و برخی از این پیوست ها نیز به مرحله تولید و توزیع رسیده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان با قدردانی از حمایت و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها و برنامه ها گامی مؤثر در آشنائی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت باشد.