مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب چرا به طرح نجات تبریز معروف شده است؟
مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب چرا به طرح نجات تبریز معروف شده است؟
طی یک نظرسنجی شهروندان تبریزی مهم ترین دلیل نامگذاری پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به نام طرح نجات تبریز را ساماندهی بخش حاشیه‌نشین عنوان کردند.

به گزارش قلم پرس، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با طرح سوال ” مهمترین دلیل در نامگذاری پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طرح نجات تبریز: الف) ساماندهی حاشیه نشینی ب) کاهش ترافیک ج) ایجاد ارزش افزوده د) امکان امدادرسانی در حوادث” در شبکه های مجازی مطرح شد، ۲۵ هزار و ۸۷ نفر شرکت کردند.

طبق نتایج به دست آمده ۳۸ درصد گزینه ساماندهی حاشیه‌نشینی، ۲۵ درصد کاهش ترافیک، ۱۲ درصد ایجاد ارزش افزوده، ۲۵ درصد گزینه امکان امدادرسانی در حوادث را عنوان کردند.

صفحات خبری شهریارنیوز، نصرنیوز، آذرانجمن، تبریزیم، عصر تبریز، شمس نیوز، سون‌خبر، کاف‌نیوز، تبریز خبرلری، مهر آذربایجان شرقی، صنعت خبرلری، چالش روز، تبریز سیاست، اخبار فردا، احرار، تبریز شهری و تبریز جوان این نظرسنجی را به اشتراک گذاشتند.

پروژه ۴۵ متری انقلاب که از آن به عنوان طرح نجات تبریز یاد می شود، در متراکم ترین منطقه کم برخوردار و حاشیه نشین تبریز اجرا می شود. این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه مسیرگشایی حال حاضر تبریز به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر، خیابان انقلاب را به اتوبان پاسداران متصل می‌کند و در مسیر خود از کوثر شرقی و طرلان دره سی عبور می کند. حدود ۳۳۰ ملک در مسیر پروژه قرار دارد که حدود یک سوم آن توسط شهرداری تبریز تملک و تخریب شده است.

انتهای پیام/