مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال سرعت گرفت
مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال سرعت گرفت

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: عملیات عمرانی و تملک املاک واقع در مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال ادامه دارد. به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج غازانی با اعلام این مطلب گفت: فاز دوم بزرگراه دوکمال به طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۶۰ متر در حد فاصل بارنج تا کوی استانداری اجرا می شود. […]

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: عملیات عمرانی و تملک املاک واقع در مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال ادامه دارد.

به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج غازانی با اعلام این مطلب گفت: فاز دوم بزرگراه دوکمال به طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۶۰ متر در حد فاصل بارنج تا کوی استانداری اجرا می شود. وی با اشاره به اینکه این پروژه جزو طرح های عمرانی مهم کلانشهر تبریز محسوب می شود، اظهار داشت: فاز اول این پروژه با هزار میلیارد ریال هزینه از شفیع زاده تا بارنج به بهره برداری رسیده ‌است.

نساج اظهار داشت: بزرگراه دوکمال از نظر تملک جزو بزرگترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری محسوب می شود.  شهردار منطقه پنج با تشریح نحوه اجرای فاز دوم این پروژه گفت: اجرای دیوار سنگی پروژه به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری ازآثار تخریبی سیل ناشی از بارشهای شدید به پایان رسیده است.

وی افزود : آماده سازی قسمتی از مسیر فاز دوم مسیرگشایی دو کمال به طول ۱۶۰ متر پایان یافته است. نساج هدف اصلی از احداث این بزرگراه کاستن از میزان ترافیک ناشی ازتردد وسایط نقلیه از مسیر ورودی شرق تبریز به مرکز شهر دانست و تاکید کرد: با احداث این بزرگراه از ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر مهرانه رود جلوگیری خواهد شد.