مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس منطقه ۳ کشور به پایان رسید
مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس منطقه ۳ کشور به پایان رسید

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۳ کشور با حضور ورزشکارانی از ۵ استان و با معرفی تیم ها و نفرات برتر ، برگزار شد.به گزارش قلم پرس، این مسابقات که با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار از ۵ استان و در ۴ رشته ورزشی فوتسال ، شطرنج ، […]

اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۳ کشور با حضور ورزشکارانی از ۵ استان و با معرفی تیم ها و نفرات برتر ، برگزار شد.به گزارش قلم پرس، این مسابقات که با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار از ۵ استان و در ۴ رشته ورزشی فوتسال ، شطرنج ، دارت و تنیس روی میز برگزار شد و در پایان و در رشته فوتسال تیم های آذربایجان غربی ، گیلان و زنجان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته تنیس روی میز مردان ، سید حامد مرتضوی از زنجان ، شاهین جعفرقلی نژاد و اکبر پری پور از اردبیل و در قسمت بانوان ، خانمها ثریا محبی ، زهرا شفقی از گیلان و مونیک عزیزیان از آذربایجان غربی ، به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.
در رشته دارت این دور از مسابقات هم پیام صدقی از آذربایجان شرقی ، عباس تقوی از گیلان و بهروز رفوگر باشی از آذربایجان شرقی و در قسمت بانوان خانم فاطمه میرزازاده از گیلان و خانم ها لعیا عبدلزاده و آذر سابقی از آذربایجان شرقی ، اول تا سوم شدند.
اما در رشته شطرنج که فقط در قسمت آقایان برگزار شد ، جواد رحمانی از زنجان ، روح الله بخت شکوهی از گیلان و بهرام خضرزاده از آذربایجان غربی ، به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
بدین ترتیب ، مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۳ کشور ، با شناخت نفرات و تیم های برتر با میزبانی شایسته آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به پایان رسید.