مسئولان شهری برای تعالی معنوی تلاش کنند
مسئولان شهری برای تعالی معنوی تلاش کنند

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان شهری باید تمام تلاش خود را برای تعالی معنوی شهر بکار گیرند و لازمه این امر برقراری عدالت در همه حوزه هاست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین فقیه پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع شهردار تبریز اظهار داشت: تلاش همه مسئولان باید […]



رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان شهری باید تمام تلاش خود را برای تعالی معنوی شهر بکار گیرند و لازمه این امر برقراری عدالت در همه حوزه هاست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین فقیه پنجشنبه در آیین معارفه و تودیع شهردار تبریز اظهار داشت: تلاش همه مسئولان باید ایجاد فضای آرامش و تعالی برای شهروندان باشد و اگر همه امور در مسیر عبودیت قرار گیرند، برکات الهی بر مردم نازل خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق آموزه های قرآنی اگر تعهد و تقوی واقعی در همه مردم تجلی یابد، زمینه ساز نزول برکات و نعمات الهی می شود و شهر اسلامی باید زمینه تعالی معنوی و رشد تقوی را برای همه شهروندان فراهم کند و دلیل دعوت به تقوی الهی در ماه رمضان نیز همین است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: لازمه این تعالی معنوی، برقراری عدالت و امنیت در همه حوزه هاست و باید مسئولان شهری برای تحقق این امر تمام تلاش خود را به کار گیرند و با توجه به اینکه شهردار جدید تبریز از خانواده ای متدین است، امیدواریم با بکارگیری مدیران و نیروهای متعهد و متخصص برای رشد و تعالی حداکثری تبریز تلاش کند.

وی تاکید کرد: همه ما در هرمسئولیتی که داریم باید تلاش کنیم شهر نمودی از معنویت و ایمان باشد و زمینه را برای پیشرفت فراهم سازد.

فقیه همچنین تشریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید اگر همه مردم تقوا و تعهد واقعی داشته باشد، برکات فراوان برای مردم جاری و ساری می‌شود. شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم سازد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: برنامه‌ریزان و طراحان شهری باید زیبایی حقیقی الهی را در شهر اجرا کتند و زشتی و پلیدی‌ها را در شهر امحا کنند.

حجت‌الاسلام فقیه تصریح کرد: آقای هوشیار، شهردار جدید تبریز خوشبختانه شخصیتی از خانواده‌ای برجسته و باتقوا است که سابقه درخشانی نیز در پست‌های اجرایی داشته است و امیدواریم با مد نظر قرار دادن کادرسازی و عمل به وظایف ذاتی، روزهای خوبی برای تبریز رقم بزنند.

انتهای پیام/