مسؤولان از پشت میز بیرون بیایند!
مسؤولان از پشت میز بیرون بیایند!

فرماندار شهرستان سراب بر حضورمیدانی مدیران در جمع مردم تاکید و گفت: مسوولان از پشت میز بیرون بیایند! به گزارش قلم پرس،از سراب، علی جهانی، فرماندار سراب صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای محروم ناراب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسؤولان باید از پشت میزنشینی پرهیز کنند و همواره در میان مردم باشند […]



فرماندار شهرستان سراب بر حضورمیدانی مدیران در جمع مردم تاکید و گفت: مسوولان از پشت میز بیرون بیایند!

به گزارش قلم پرس،از سراب، علی جهانی، فرماندار سراب صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای محروم ناراب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسؤولان باید از پشت میزنشینی پرهیز کنند و همواره در میان مردم باشند تا مشکلات آنها را با تمام وجود لمس کنند.

وی به بازدید خود از روستاهای شهرستان سراب اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها که با حضور مسؤولان مربوطه صورت می‌گیرد،  مشکلات و مطالبات روستائیان احصا و اولویت‌بندی می‌شوند تا در اسرع وقت ممکن برطرف شود.

جهانی به ظرفیت‌های بالقوه روستاهای سراب اشاره کرد و افزود: تولید و کارآفرینی در روستاها موجب ماندگاری جوانان و کاهش مهاجرت آنها می‌شود و باید بنگاه‌های زودبازده اقتصادی بسته به ویژگی‌های هر روستا تقویت شوند.

حرکت مجموعه مدیریتی شهرستان سراب با شعار سراب قوی

 فرماندار سراب همچنین متذکر شد: برنامه راهبردی چهار ساله برای مجموعه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سراب تدوین شده و با حرکت هوشمندانه و ایجاد تعامل و همدلی مسؤولانه با شعار سراب قوی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از زمان انتصاب خود به عنوان خادم مردم سراب با حضور میدانی در روستاها و نیز دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل سراب احصا شده است، تصریح کرد: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت نخبگان و سرمایه‌گذاران و تشکیل اتاق فکر توسعه با حرکت شتابان  شعار سراب قوی را محقق سازیم.

فرماندار سراب با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مدیران و مسؤولان ارشد شهرستان برقرار است، به حضور مدیران‌کل ادارات در شهرستان سراب اشاره کرد و یادآور شد: در سفر اخیر مدیران‌کل تصمیمات راهگشایی گرفته شده است.

این گزارش حاکی است، در حالی که مدت کوتاهی از انتصاب آقای جهانی به عنوان فرماندار سراب می‌گذرد، وی تا پاسی از شب با حضور و بازدیدهای مختلف از روستاها، مراکز صنعتی، خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس و  احصا مشکلات آنها موجب ایجاد تحرک مضاعف در بین مدیران شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۰/س