مروری بر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تبریز
مروری بر مصوبات امروز شورای اسلامی شهر تبریز

[ad_1] در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز لوایح شهرداری تبریز از جمله انتشار فراخوان ایجاد شبکه ارتباطی فیبر نوری، اصلاح اساسنامه سازمان ها و برگزاری هفته فرهنگی تبریز در آلمان بررسی شد. به گزارش قلم پرس، جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری شروع شد. سپس رئیس […]

[ad_1]

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز لوایح شهرداری تبریز از جمله انتشار فراخوان ایجاد شبکه ارتباطی فیبر نوری، اصلاح اساسنامه سازمان ها و برگزاری هفته فرهنگی تبریز در آلمان بررسی شد.

به گزارش قلم پرس، جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری شروع شد. سپس رئیس شورا، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و شهردار تبریز از غلامرضا احمدی، عضو آزاده شورا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل کردند.

دستور سوم امروز شورای اسلامی شهر تبریز انتشار فراخوان ایجاد شبکه فیبر نوری بود که پس از ارائه نظرات مخالف و موافق، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر انتشار فراخوان سرمایه گذاری برای احداث پروژه مشارکتی تونل ارتباطی فیبر نوری به تصویب اعضا رسید.

سپس روح الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز در قالب نطق میان دستور و به عنوان دستور چهارم جلسه امروز شورا، مباحثی پیرامون مخاطرات حوزه شهرسازی و ساخت و ساز غیرمجاز مطرح کرد.

امروز همچنین یک فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر اصلاح اساسنامه سازمان ها و شرکت های تابعه به تصویب اعضای شورای شهر رسید و کمیسیون های تحقیق، نظارت و ارزیابی و حقوقی و برنامه و بودجه عهده دار بررسی بیشتر این لایحه شدند.

در ادامه جلسه امروز، یک فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی در شهر اشتوتگارت آلمان به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی و برنامه و بودجه ارجاع داده شد.

[ad_2]