مردم تبریز به شدت ناراضی و گله‌مند هستند
مردم تبریز به شدت ناراضی و گله‌مند هستند

[ad_1] رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت عمرانی شهر نامطلوب است و مردم از این بابت به شدت ناراضی و گله‌مند هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بابت تذکر در […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت عمرانی شهر نامطلوب است و مردم از این بابت به شدت ناراضی و گله‌مند هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بابت تذکر در خصوص آسفالت شهر قدردانی می‌کنم که این مهم یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: وضعیت عمرانی شهر نامطلوب است و مردم از این بابت به شدت ناراضی و گله‌مند هستند، لازم است در این راستا اقدامات اساسی اتخاذ شود.

وی گفت: رفع و پیگیری موردی مشکلات محلات، کارگشا نخواهد بود، امیدواریم کم‌کاری‌های سال گذشته مرتفع شود.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از زحمات کارگران خدوم شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی تشکر می‌کنیم و انتظار داریم مدیران شهری به فکر کارگران هم باشند چراکه در روزها و مناسبتی همچون عید نوروز خانواده این قشر زحمتکش هم می‌خواهند کنار هم باشند، برخی کارها را می‌توان قبل از تعطیلات هم انجام داد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در تعطیلات نوروز مهمان روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای شهرهای یزد و بوشهر بودم که آنها بیشتر در این ایام اقداماتی در محور تاریخ و فرهنگ انجام داده بودند که ضروری است ما نیز در این راستا اقدامات بیش از پیشی را شاهد شویم.

بابایی‌اقدم یادآور شد: من و آقای زعفرانچیلر چند ماهی می‌شود که دفاتر خود در عمارت ساعت را تعطیل کرده و به ساختمان شماره دو شهرداری رفته‌ایم از همکاران خواهشمندم به فکر این بنای تاریخی باشند تا این محل به عنوان موزه استفاده شود.

انتهای پیام/


[ad_2]