مردم تبریز این روزها بیشتر به چه موضوعی عکس العمل نشان می‌دهند
مردم تبریز این روزها بیشتر به چه موضوعی عکس العمل نشان می‌دهند

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز در جلسه شورای شهر تبریز در تذکری اظهار کرد: وضعیت آسفالت تبریز درخور شان مردم شهر نیست. وی افزود: آسفالت کوچه‌ها و محلات تبریز مساعد نیست و شهروندان تبریزی از این وضعیت ناراضی‌اند. این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:محلات و کوچه‌های شهرمان از وضعیت مطلوبی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز در جلسه شورای شهر تبریز در تذکری اظهار کرد: وضعیت آسفالت تبریز درخور شان مردم شهر نیست.

وی افزود: آسفالت کوچه‌ها و محلات تبریز مساعد نیست و شهروندان تبریزی از این وضعیت ناراضی‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:محلات و کوچه‌های شهرمان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و مردم بیشترین عکس‌العمل را به این چاله‌ها نشان می‌دهند.

گزارش فارس حاکی است، خیابان‌های تبریز شهر اولین‌ها دارای آسفالتی نامناسب و پر از چاله های بزرگ و کوچک است که هیچ ماشینی نیست که بتواند از افتادن در یکی از آنها در امان باشد و کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

تبریزی‌ها سال‌هاست که عادت دارند، بعد از هر سفری، آسفالت تبریز را با آسفالت شهر مسافرت خود مقایسه کنند و از وضعیت کوی و خیابان شهر خود، دلخور باشند.

فرقی ندارد راننده باشید یا در این شهر، با پای پیاده مسیر خود را طی کنید هر چه که باشد از وضعیت اسفناک آسفالت خیابان‌های کلانشهر تبریز، جان به لب رسیده است فرورفتگی، چاله‌چوله‌های عمیق، سطوح مواج، تعجب نکنید شاید این واژه‌ها بر مذاق کسی خوش نیاید اما هر چه که هست واقعیت است و حال و هوای این روزهای آسفالت کلانشهر تبریز است.

بار‌ها دیده‌اید که آسفالت خیابان‌ها دچار فرورفتگی یا شکستگی شده است، چاله چوله در آن ایجاد شده یا حتی تکه‌ای آسفالت از سطح زمین کنده شده و دست انداز‌های بدی در راه تردد خودرو‌ها ایجاد کرده که اگر این دست انداز‌ها را در مقیاس جاده‌ها و سرعت بالای خودرو‌ها در نظر بگیریم، منشا برخی سوانح رانندگی خواهد بود، بنابراین در اینجا است که نقش شهرداری به میان میاید نقشی که هیچ گاه ایفا نشده و هنوز وضعیت خیابان‌ها به همان شکل سال‌های گذشته به چشم می‌خورد.

حال باید این سوال را پرسید که آیا مسوولان ذی‌ربط همچون  شهرداری کلانشهر تبریز، اوضاع نابسامان خیابان‌ها را نمی‌بینند یا خود را به کوچه علی چپ زده‌اند.

انتهای پیام/