مرتضی ادیب‌زاده مدیرکل موزه‌ها شد
مرتضی ادیب‌زاده مدیرکل موزه‌ها شد

[ad_1] قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی طی حکمی مرتضی ادیب‌زاده را به سمت مدیرکل موزه‌ها منصوب کرد. به‌گزارش میراث‌آریا، در متن حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی آمده است: «نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل موزه‌ها» منصوب می‌شوید. انتظار دارم با تلاش همه‌جانبه، بهره‌گیری از […]

[ad_1]

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی طی حکمی مرتضی ادیب‌زاده را به سمت مدیرکل موزه‌ها منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، در متن حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی آمده است:

«نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل موزه‌ها» منصوب می‌شوید.
انتظار دارم با تلاش همه‌جانبه، بهره‌گیری از مشارکت صاحب‌نظران و کارشناسان، نظارت مؤثر و کارآمد، برنامه‌ریزی عملیاتی بر پایه گفتمان مدیریتی وزارت متبوع مبتنی بر “تغییر، تحول، توسعه و فناوری» در انجام مأموریت خطیری که بر عهده دارید، موفق و سربلند باشید.

توسعه کمی و کیفی موزه‌ها، ارتقا درجه ایمنی حفاظت از اماکن و اموال و اشیا، توسعه دیپلماسی موزه‌ای در راستای دیپلماسی عمومی و در عرصه فراملی، تسهیل‌گری و حمایت از موزه‌داران و مجموعه‌داران اعم از دولتی و خصوصی، طراحی ساز و کار جدید برای رونق موزه‌ها به گونه‌ای که سهم مهمی در «سبد فرهنگی جامعه» را از آن خود نماید و تدوین سند تحول و چشم‌انداز موزه‌ها از دیگر وظایف مهم و اولویت‌دار جنابعالی است.

اهتمام بایسته بر امر آموزش، پژوهش، برنامه‌ریزی و ارزیابی در امر موزه‌ها به عنوان مرجع صلاحیت‌دار رسمی کشور را در صدر کارهای خود قرار دهید.

به‌روز کردن دستورالعمل‌ها، نظام نامه‌ها، توسعه و گسترش همکاری با نهادهای علمی و آموزشی، حمایت مادی و معنوی از مفاخر موزه‌داری، تشکیل شوراهای راهبردی و فنی در مجموعه‌های تاریخی و موزه‌ها و نظارت مؤثر بر حسن عملکرد آن‌ها و ایجاد هماهنگی و افزایش همکاری میان موزه‌ها (محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی) از جمله اولویت‌های مأموریتی شما می‌باشد.

از خداوند منان توفیق خدمت صادقانه به مردم و نظام جمهوری اسلامی در پرتو آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری را برای شما خواهانم. »

[ad_2]