مربی جوان تبریزی: تلاشم نشان دادن زیبایی تکواندو است/ تکواندو را زیبا ببینید
مربی جوان تبریزی: تلاشم نشان دادن زیبایی تکواندو است/ تکواندو را زیبا ببینید

به گزارش قلم پرس از تبریز، شاگردان احد شعبانی‌والا در پایان مسابقات پومسه انتخابی این استان با کسب بیشترین درخشیدند. وی در مورد شروع‌ در تکواندو گفت: ۱۸‌ سال است که تکواندو را شروع کردم و دارای کمربند مشکی دان ۵ بین‌المللی کوکی وان بوده همچنین دارای داوری کیوروگی و داوری پومسه نیز هستم. وی گفت: در سال ۹۵ با […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، شاگردان احد شعبانی‌والا در پایان مسابقات پومسه انتخابی این استان با کسب بیشترین درخشیدند.

وی در مورد شروع‌ در تکواندو گفت: ۱۸‌ سال است که تکواندو را شروع کردم و دارای کمربند مشکی دان ۵ بین‌المللی کوکی وان بوده همچنین دارای داوری کیوروگی و داوری پومسه نیز هستم.

وی گفت: در سال ۹۵ با شرکت در دوره مربیگری‌ در عرصه مربیگری نیز قدم برداشتم و در سال ۹۶ با تاسیس باشگاه ورزشی توانستم بالغ بر ۲۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان مستعد رو جذب کرده و در این مسیر قرار دهیم که متاسفانه با شیوع کرونا این مسیر کمرنگ شد که به امید خدا بازهم با فروکش کردن این ویروس شاهد رونق هرچه بیشتر محیط‌های ورزشی خواهیم بود.

این مربی جوان افزود: در طی این چند سال کوتاه مربیگری توانستیم نتایج قابل قبولی را از خودم نشان دهم و در هر ۳ بخش کیوروگی، پومسه و هانمادانگ حضور داشته باشیم و چندین بار عنوان پرمدال‌ترین باشگاه رو کسب نمایم.

احد شعبانی تصریح کرد: در اولین مسابقه پومسه حضوری انتخابی استان که در ۵ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید بچه‌های ما خوش درخشیدند و با کسب ۱۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۹ برنز به کارمان در این مسابقه  پایان دادیم.

وی در مورد این مسابقات خاطرنشان کرد: نکته قابل تمایز این مسابقه برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان، مسابقات پومسه ابداعی نیز به درخواست ما انجام شد و در هر ۳ رده سنی نماینده داشتیم و اجرای جذابی هم داشتند.

آماده‌سازی و تمرین تیم نمایش تکواندو همگانی

وی افزود: با همت بچه‌های توانمندم و باانگیزه و حمایت رئیس محترم هیات تکواندو استان جناب آقای رنجبرپور، در قالب برنامه کمیته همگانی استان، در حال تمرین و آماده‌سازی تیم نمایش تکواندو همگانی هستیم که با موزیک و بر پایه پومسه ابداعی و مهارت‌های فردی و گروهی اجرا خواهد شد و در راستای نشان دادن زیبایی‌های این هنر رزمی در استان گام برداریم.

شبانی یادآور شد: جا دارد از برادر عزیزم استاد بهرام مولایی که در این مسیر کمک‌های بسیاری را برای مجموعه باشگاه انجام دادند و از هیچ کوششی دریغ نکردند، تشکر کنم.

مسوول کمیته پومسه کلان‌شهر تبریز متذکر شد: همچنین از اساتید پیشکسوت پومسه استان نظیر استاد فرجی، دولتخواه، محمدی نهایت تشکر را دارم که از بنیانگذاران این رشته در استان بودند و قدردان زحمات ریاست محترم هیات تکواندو استان، استاد رنجبرپور و دیگر زحمتکشان هیات تکواندو استان که توجه ویژه‌ای به رشته پومسه و توسعه همگانی و قهرمانی آن داشته‌اند، هستم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س