مدیریت شهری باید پاسخگو باشد!/ در فضای سبز تبریز مشکل داریم
مدیریت شهری باید پاسخگو باشد!/ در فضای سبز تبریز مشکل داریم

[ad_1] رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم پاسخ‌گویی مدیریت شهری گفت: قطعاً باید پاسخگو باشیم که در نگهداری و توسعه فضای سبز شهری چه‌کاری انجام داده‌ایم. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  فریدون بابایی‌اقدم امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرکز پژوهش‌های […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم پاسخ‌گویی مدیریت شهری گفت: قطعاً باید پاسخگو باشیم که در نگهداری و توسعه فضای سبز شهری چه‌کاری انجام داده‌ایم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  فریدون بابایی‌اقدم امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرکز پژوهش‌های شورا اظهار کرد: در روزهایی که کار مرکز پژوهش‌ها آغاز شد یکی از اهداف این بود که مسئله محور پیش برویم. یعنی مسائل و چالش‌هایی که پیش روی مدیریت شهری است مطرح و بررسی شود تا بتوانیم از آن به عنوان بازوی فکری مدیریت شهری تبریز استفاده کنیم.

وی افزود: در بحث حکمروایی خوب شهری که در جهان مطرح است، ۸ پارامتر وجود دارد که یکی از آن‌ها کارآیی و اثربخشی است. اخیراً در فضای مجازی موضوعاتی در خصوص خشک شدن درختان در تفرجگاه عون بن علی وجود داشت که جوابیه سازمان هم منتشر شد. در برخی مناطق شهر نیز درختان آن‌طور که باید، رشد مورد انتظار را ندارند. احساس می‌کنم در این حوزه در خصوص نگهداری مشکل داریم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم پاسخ‌گویی مدیریت شهری گفت: قطعاً باید پاسخگو باشیم که در نگهداری و توسعه فضای سبز شهری چه‌کاری انجام داده‌ایم. اگر در این حوزه نیز در مرکز پژوهش‌های شورای شهر ریل‌گذاری شود، می‌تواند نتیجه قابل‌توجهی داشته باشد. اگر پروژه‌های پژوهشی تعریف شود، می‌تواند در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری نهایی به شهردار و اعضای شورای شهر کمک کند.

لازم به ذکر است، در این جلسه گزارش مرکز پژوهش‌ها شامل تنظیم و انتشار نیازهای پژوهشی مرکز بر اساس اولویت‌ها، محورهای پژوهشی مرکز، فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های حوزه عمومی، گزارش‌های حوزه مالی و… ارائه شد.

انتهای پیام/


[ad_2]